siamesia skrev 2012-12-20 22:38:42 följande:
Men hörni killar!
Det här är ju himla intressant!
Stämmer det att ni alltså har nappen som en fetisch, att ni har sexualiserat den?
Kan ni inte berätta lite mer om det? Är det så att ni alltså tänder på att ha nappen i munnen, att det ger en sexuell kick?
Tänder ni även på nappen som föremål, alltså att titta på nappar, leta efter nappar, köpa nappar (jag läste något inlägg som antydde att det var spännande att köpa nappar om det satt en snygg tjej i kassan), att planera för hur och när ni ska använda er napp osv.?
Vad har ni själva för teorier om hur det kom sig att nappen blev ett sexuellt färgat föremål för er? (någon svarade undvikande på liknande fråga tidigare i tråden, men jag hoppas att någon av er vågar närma er frågan rakare

!)
Hur fungerar ni annars sexuellt och i relationer? Har ni fler specialintressen sexuellt? Hur hanterar ni vuxenrelationer, exempelvis är jag nyfiken på er syn på kvinnor och hur ni hanterar svartsjuka och konflikter tex.?
Jag tycker det här ämnet är väldigt fascinerande och är uppriktigt nyfiken, därför mina frågor.
Jag är fördomsfri och har inget emot er fetisch alls, vill jag poängtera

!
Hej S
iamesia, använder nappen för fetisch och inte för sexuella ändamål. Brukar åka runt och titta på nappar när det är dags att bya ut de och använder baby nappar till mig själv. Är i en relation och där funkar det bra och hon accepterar mig för den jag är. Använder även blöja och nappflaska. Bryr mig inte vad folk säger och de vänner som känner till det och de bryr sig inte om det.
Bra att du är fördomsfri.