• Anonym (sugaren)

attt suga på napp som vuxen

e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

• Svar på tråden attt suga på napp som vuxen
  • Anonym (Ingen hemlighet)
    Emy01 skrev 2013-06-10 16:23:34 följande:
    Hej på er! 
    Har en liten fråga angående nappar...vuxen nappar, är sugbiten längre på dem?

Själv är jag en 28årig tjej som inte kunnat sluta med tummen och har tröttnat på att försöka... ;) problemet är bara att huden på höger tumme numera är så torr att skinnet lätt spricker och det gör jäkligt ont. Därför tänkte jag prova napp istället! Sitter just nu med en i munnen, första försöker för mig. Men de är ju så smååå! =/ 
    Hej! Jag tycker att vuxennappar är bättre än barnnappar. Vanliga nappar är för små för en vuxen.
  • Anonym (nappsugaren)
    Emy01 skrev 2013-06-10 16:23:34 följande:
    Hej på er! 
    Har en liten fråga angående nappar...vuxen nappar, är sugbiten längre på dem?

Själv är jag en 28årig tjej som inte kunnat sluta med tummen och har tröttnat på att försöka... ;) problemet är bara att huden på höger tumme numera är så torr att skinnet lätt spricker och det gör jäkligt ont. Därför tänkte jag prova napp istället! Sitter just nu med en i munnen, första försöker för mig. Men de är ju så smååå! =/ 
    här finns det nappar som passar oss vuxna http://shop.inner-child.co.uk/index.php?p=home lycka till
  • Anonym (Nappen)

för mig passar barn napparna perfekt men tycker att nappar för vuxna är för dyra.

• Anonym (Nappen)

Esska happy och esska retro napparna gillar jag mest.

• Anonym (Nappen)

esskas classic och trendy går bort.

• Anonym (nappsugaren)
    Anonym (Nappen) skrev 2013-06-14 11:33:34 följande:
    för mig passar barn napparna perfekt men tycker att nappar för vuxna är för dyra.
    håller med dig att vuxen napparna är dyra men dom är lite godare att suga på i min mun, perfekt på kvällen när man ska sova mmm
  • Anonym (Nappen)
    Anonym (nappsugaren) skrev 2013-06-22 16:07:02 följande:
    håller med dig att vuxen napparna är dyra men dom är lite godare att suga på i min mun, perfekt på kvällen när man ska sova mmm
    Kommer köpa en vuxen napp och testa vid något tillfälle. 
  • Anonym (nappsugaren)
    Anonym (Nappen) skrev 2013-06-22 16:39:21 följande:
    Kommer köpa en vuxen napp och testa vid något tillfälle. 
    ja det tycker jag du ska göra även om dom kostar lite mera.

en mycket gammal napp
  • Anonym (Nappen)
    Anonym (.) skrev 2013-06-23 18:47:53 följande:
    Är det du Lennart som bor i Göteborg och har en dotter som heter Tindra. Du jobbar på Volvo?
    Vem av oss menar du
  • Anonym (Nappen)
    Anonym (.) skrev 2013-06-23 18:47:53 följande:
    Är det du Lennart som bor i Göteborg och har en dotter som heter Tindra. Du jobbar på Volvo?
    Någon av oss är säkert den du säker och vem är du som söker honom?
Svar på tråden attt suga på napp som vuxen