• Anonym (sugaren)

attt suga på napp som vuxen

e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

• Svar på tråden attt suga på napp som vuxen
  • Anonym (Nappen)

kan ju vara så att tjejerna skäms över att suga på napp.

• Anonym (Nappen)

Hur många vuxna tjejer vågar berätta att de använder napp.

• Anonym (Nappen)

ni som använder napp och vilken är eran favorit napp.

• Anonym (Nappen)

just nu så är esska happy eller retro mina favoriter. ska snart betygsätta mams nappar.

• Anonym (Nappen)

Kommer bli svårt nästa gång man ska köpa napp gillar både esska och mam.

• Lelle b

aldrig svårt när man vet vad man vill ha. finns för många olika nappar.

• Anonym

Hej jag är ny här i tråden jag tycker om nappar har gjort hela mitt liv tycker om MAM nappar har typ 20 stycken hur många har ni och vad tycker ni om. Och hur gamla är ni.

• Anonym (Nappen)
    Anonym skrev 2013-04-18 18:38:10 följande:
    Hej jag är ny här i tråden jag tycker om nappar har gjort hela mitt liv tycker om MAM nappar har typ 20 stycken hur många har ni och vad tycker ni om. Och hur gamla är ni.
    Är 42 år och har både esska och msm men har flest esska. Har ca 10 nappar. Hur gammal är du själv?
Svar på tråden attt suga på napp som vuxen