• Anonym (sugaren)

attt suga på napp som vuxen

e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

• Svar på tråden attt suga på napp som vuxen
  • Anonym (Nappen 2)

Ja vet plastkillen dom är så söta med napp jag har också jätte mycket bilder

• Anonym (Nappen 2)

Är det nån här som är 18 eller yngre kille eller tjej

• plastkillen

bara tjejer och ja en hel del under 18 men dock inget sex relaterat så ingen peddo varnig dvs..... relaterar inte napparna till barn i detta sammanhang.

• Anonym (Nappen 2)

Plastkillen fattar inte riktigt vad du menar

• Emy01

Hej på er! 
    Har en liten fråga angående nappar...vuxen nappar, är sugbiten längre på dem?

Själv är jag en 28årig tjej som inte kunnat sluta med tummen och har tröttnat på att försöka... ;) problemet är bara att huden på höger tumme numera är så torr att skinnet lätt spricker och det gör jäkligt ont. Därför tänkte jag prova napp istället! Sitter just nu med en i munnen, första försöker för mig. Men de är ju så smååå! =/ 

• plastkillen

de finns "vuxen" nappar men dom tycker jag personligen att inte är bra. esska anatomisk latex har den bästa sugdelen av alla nappar på marknaden. men smaken e som baken.

• Anonym (Nappen)

Föredrar silicon än latex och esskas nappar går före.

Svar på tråden attt suga på napp som vuxen