• Anonym (sugaren)

attt suga på napp som vuxen

e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

• Svar på tråden attt suga på napp som vuxen
  • Anonym (Nappen)

Nappen är ju bra att ha ibland.

• Anonym
    siamesia skrev 2012-12-20 22:38:42 följande:
    Men hörni killar!

Det här är ju himla intressant!

Stämmer det att ni alltså har nappen som en fetisch, att ni har sexualiserat den?

Kan ni inte berätta lite mer om det? Är det så att ni alltså tänder på att ha nappen i munnen, att det ger en sexuell kick?

Tänder ni även på nappen som föremål, alltså att titta på nappar, leta efter nappar, köpa nappar (jag läste något inlägg som antydde att det var spännande att köpa nappar om det satt en snygg tjej i kassan), att planera för hur och när ni ska använda er napp osv.?

Vad har ni själva för teorier om hur det kom sig att nappen blev ett sexuellt färgat föremål för er? (någon svarade undvikande på liknande fråga tidigare i tråden, men jag hoppas att någon av er vågar närma er frågan rakare!)

Hur fungerar ni annars sexuellt och i relationer? Har ni fler specialintressen sexuellt? Hur hanterar ni vuxenrelationer, exempelvis är jag nyfiken på er syn på kvinnor och hur ni hanterar svartsjuka och konflikter tex.?

Jag tycker det här ämnet är väldigt fascinerande och är uppriktigt nyfiken, därför mina frågor.

Jag är fördomsfri och har inget emot er fetisch alls, vill jag poängtera!

Jag blir oerhört upphetsad av att fantisera om att få vara en stor bebis. I det ingår både nappar, blöjor, uppfostran, flickklänningar etc. Det är en komplicerad fetisch. Inte lätt att hitta partner som accepterar.
  • Anonym (Nappen)

Min partner accepterar att jag använder blöja, nappflaska och napp.

• Anonym (liten me napp)
    siamesia skrev 2012-12-20 22:38:42 följande:
    Men hörni killar!

Det här är ju himla intressant!

Stämmer det att ni alltså har nappen som en fetisch, att ni har sexualiserat den?

Kan ni inte berätta lite mer om det? Är det så att ni alltså tänder på att ha nappen i munnen, att det ger en sexuell kick?

Tänder ni även på nappen som föremål, alltså att titta på nappar, leta efter nappar, köpa nappar (jag läste något inlägg som antydde att det var spännande att köpa nappar om det satt en snygg tjej i kassan), att planera för hur och när ni ska använda er napp osv.?

Vad har ni själva för teorier om hur det kom sig att nappen blev ett sexuellt färgat föremål för er? (någon svarade undvikande på liknande fråga tidigare i tråden, men jag hoppas att någon av er vågar närma er frågan rakareGlad!)

Hur fungerar ni annars sexuellt och i relationer? Har ni fler specialintressen sexuellt? Hur hanterar ni vuxenrelationer, exempelvis är jag nyfiken på er syn på kvinnor och hur ni hanterar svartsjuka och konflikter tex.?

Jag tycker det här ämnet är väldigt fascinerande och är uppriktigt nyfiken, därför mina frågor.

Jag är fördomsfri och har inget emot er fetisch alls, vill jag poängteraGlad!
    Vanligen så vill man ju ha "the real thing"... men det kan ju också vara skönt å gosa med en napp i munnen 
    när man känner sej liten, ensam å deppig. 

Hur vet du att det bara är killar som är "nappiga" ? 
  • Anonym (Nappen)
    Anonym (liten me napp) skrev 2013-02-05 14:26:42 följande:
    Vanligen så vill man ju ha "the real thing"... men det kan ju också vara skönt å gosa med en napp i munnen 
    när man känner sej liten, ensam å deppig. 

Hur vet du att det bara är killar som är "nappiga" ? 
    Vad för napp använder du?
  • plastkillen

att gilla napp och ha de som fetish e inget man väljer....de e ju inte så att man vaknar en dag bara och får för sig att man ska gilla nappar....för mig har de hängt med sen jag va liten. de e inget jag skäms för och kommer aldrig att göra heller. alla gillar vi olika :)

• Anonym (Nappen)

Har själv använt nappar sedan jag var liten, har använt olika nappar under åren.

• plastkillen
    Anonym (Nappen) skrev 2013-02-08 10:37:58 följande:
    Har själv använt nappar sedan jag var liten, har använt olika nappar under åren.

esska anatomisk latex e den ända sort som gäller för mig
  • Anonym (Nappen)
    plastkillen skrev 2013-02-08 10:57:01 följande:

esska anatomisk latex e den ända sort som gäller för mig
    Nu är det esska happy silicon som gäller för mig.
  • plastkillen

alla gillar olika :) tror de borde finnas tjejer som åxå gillar napp men inte vågar gå ut med de :(

Svar på tråden attt suga på napp som vuxen