• Anonym (Kalla mig Kalle)

Frågor om onani

Hallå alla tjejer!
    Läste just (och svarade på) frågor om manlig onani i den här tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m52945358.html 
    och tänkte att jag skulle vilja veta detsamma om tjejers onanivanor.
    Så med risk för att bli kallad för snuskgubbe för all framtid kopierar jag hennes frågor nästan rakt av. Hoppas det är OK med dig Anonym(Sissi)
    Jag försökte att inte ändra frågorna för mycket p.g.a. mina fördommar om manlig respektive kvinnlig sexualitet så en del frågor kan verka lite udda.

Hur ofta onanerar ni?
    Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin?
    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man?
    Smyger ni med er onani eller vet han om det?
    Var onanerar ni? Sängen, toaletten?
    Är du helt eller delvis naken när du onanerar? 
    Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna.
    Onanerar du ute i naturen?
    Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm?
    Onanerar ni på jobbet?
    Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det?
    Ligger ni, sitter eller står och onanerar?
    Sexchattar ni när ni onanerar?
    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta?
    Vaknar ni och är kåta ibland?
    Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta?
    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner?
    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall?
    Njuter ni av att onanera i cam för okända män?
    Är det skönt att gå runt och vara kåt? 
    Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd?
    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män?
    Går ni ibland till stranden bara för att spana på män?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-19 11:32
    Jag lägger till Anonyms två extrafrågoor här också om ni svara på dem och inte hittar dem i tråden:

Oanenerar du istället för sex eller som ett komplement?
    Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc?

• Svar på tråden Frågor om onani
  • Farbror6
    Platypus skrev 2011-12-20 09:48:22 följande:
    Ja, just de ställena
    Har du blivit påkommen någon gång?
  • Platypus
    Farbror6 skrev 2011-12-20 10:15:27 följande:
    Har du blivit påkommen någon gång?
    Inte när jag onanerat vad jag vet, men.....
  • Farbror6
    Platypus skrev 2011-12-21 09:23:36 följande:
    Inte när jag onanerat vad jag vet, men....."
    "men"? Du skulle kanske vilja det? Det är min dröm att bli då jag gör det....
  • Platypus
    Farbror6 skrev 2011-12-21 09:49:42 följande:
    "men"? Du skulle kanske vilja det? Det är min dröm att bli då jag gör det....
    No comments
  • Farbror6
    Platypus skrev 2011-12-21 10:12:32 följande:
    No comments
    Får jag messa för att få veta mera?
  • Anonym
    Hur ofta onanerar ni? Olika, 1-10 ggr i månaden
    Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Noveller eller fantasi.
    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Ja, absolut
    Smyger ni med er onani eller vet han om det? Han vet.
    Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Sängen oftast
    Är du helt eller delvis naken när du onanerar? nattlinne eller naken
    Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Egentligen inte. Möjligen en liten smekning för att hålla humöret uppe i väntan på att jag kan klä av mig.
    Onanerar du ute i naturen? Nej
    Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Nej
    Onanerar ni på jobbet? Nej.
    Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? Nej
    Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Ligger
    Sexchattar ni när ni onanerar? Nej
    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Frustrerande
    Vaknar ni och är kåta ibland? Det händer.
    Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Ja om jag är ensam och har tid
    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Nej
    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Nej
    Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Nej
    Är det skönt att gå runt och vara kåt? Nja
    Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Nej, skönt att kunna dölja det.
    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Nej
    Går ni ibland till stranden bara för att spana på män? Nej
    Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc? Fingrarna för det mesta. Jag har en rabbit men den använder jag inte så ofta
    I stället för. Har jag möjlighet att få sex istället så väljer jag det.
  • Farbror6

Kan tillägga det att killar inte har stånd när man inte är i en sexuell sitution och ändå är kåt tex på stan.
  • Nesp
    Nesp skrev 2011-04-10 21:38:50 följande:
    Hur ofta onanerar ni?
    Någon gång i månaden kanske

Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin?
    Utan, fantasin räcker

Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man?
    Nej

Smyger ni med er onani eller vet han om det?
    Han vet att jag gör det men inte när eller hur ofta

Var onanerar ni? Sängen, toaletten?
    Sängen

Är du helt eller delvis naken när du onanerar?
    Oftast drar jag ner trosorna och behåller nattlinnet eller T-shirten på 

Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna.
    Inte hela vägen men man kan ju pilla lite med handen i trosorna

Onanerar du ute i naturen?
    Nej

Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm?
    Ja, smekt lite men inte hela vägen

Onanerar ni på jobbet?
    Ja

Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det?
    Nej, men det händer att jag fantiserar om att onanera där folk kan se

Ligger ni, sitter eller står och onanerar?
    Ligger nästan alltid i sängen

Sexchattar ni när ni onanerar?
    Nej

Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta?
    Kan vara skönt om man vet att det blir möjlighet till sex eller onani sen

Vaknar ni och är kåta ibland?
    Ja

Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta?
    Ja

Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner?
    Nej, det är skönare med mannens hjälp. Samvaron och rent praktiskt. Tillsammans kommer vi åt fler ställen på en gång.

Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall?
    Nej. Själva knoppen vill jag sköta. Men han får gärna hjälpa till med annat. Fast då räknar jag det inte som onani.

Njuter ni av att onanera i cam för okända män?
    Nej,har aldrig gjort det och tycker tanken är avtändande

Är det skönt att gå runt och vara kåt? 
    Ja, om man vet att något väntar

Nej, egentligen inte men det kan vara en häftig fantasi att alla ser att jag är kåt. Jag är lite nyfiken på hur det känns för en man att ha ett bultande stånd när det inte passar sig och veta att alla ser.

Blir ni extra kåta på stranden bland solande män?
    Nej

Går ni ibland till stranden bara för att spana på män?
    Nej
    Svarar lydigt på tilläggsfrågorna också Flört

Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc? 
    Fingrar eller dildo. Det händer att jag gnider eller kniper som "förspel" men det räcker inte hela vägen.
    I stället för. Har jag möjlighet att få sex istället så väljer jag det.
  • Nesp
    Nesp skrev 2012-01-05 13:55:18 följande:
    Svarar lydigt på tilläggsfrågorna också Flört

Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc? Fingrar eller dildo. Det händer att jag gnider eller kniper som "förspel" men det räcker inte hela vägen.
    Oanenerar du istället för sex eller som ett komplement? I stället för. Har jag möjlighet att få sex istället så väljer jag det.
    Oj, jag glömde visst ändra svaret på sista frågan när jag kopierade från anonym.

Oanenerar du istället för sex eller som ett komplement? Både och. Ibland vill jag bara ha lite mysigt för mig själv andra gånger pillar jag för att det gått för lång tid utan sex.
  • Anonym
    Hur ofta onanerar ni? Ca 2 ggr i veckan
    Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Olika men en liten novell eller film är aldrig fel.
    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Ja, både pga mindre egentid och mindre behov.
    Smyger ni med er onani eller vet han om det? Nja, han vet inte när jag gör det
    Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Sängen, datorn eller duschen oftast
    Är du helt eller delvis naken när du onanerar? Oftast naken men vid datorn drar jag bara ner byxor och trosor.
    Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Ibland med handen i trosorna men sällan hela vägen.
    Onanerar du ute i naturen? Nej, jag är så sällan i naturen
    Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Smekt lite
    Onanerar ni på jobbet? Det händer faktiskt någon gång om året.
    Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? Fantiserat ja
    Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Ja
    Sexchattar ni när ni onanerar? Nej,sexchattar inte alls
    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Frustrerande
    Vaknar ni och är kåta ibland? Jodå.
    Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Ja, om jag inte är för kissnödig.
    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Det är lättera att komma själv men skönare med en partner
    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Nja, maken har försökt men han kan omöjligt förstå hur jag vill ha det även om jag visar och förklarar, En millimter fel eller lite för hårt, löst, snabbt eller långsamt kan vara skillnaden mellan en himlastormande orgasm och ingen alls.
    Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Aldrig provat oc vill inte försöka.
    Är det skönt att gå runt och vara kåt? Ja, om man vet att man kommer att kunna komma snart.
    Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Kanske i fantasin men inte i verklighten.
    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Nej, men kanske av solen och värmen
    Går ni ibland till stranden bara för att spana på män? Nej
    Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc? Duschen i duschen. Annars fingrarna oftast. Har jag gott om tid och huset för mig själv får lilla vibratorn vara med. Lite sugen på en Rockc-chick men har inte kommit mig för att köp en ännu.
    Både och. Om jag får mer sex onanerar jag mindre och tvärt om. Men ibland behöver jag onanera även om vi har sex ofta.
Svar på tråden Frågor om onani