• Anonym (Kalla mig Kalle)

Frågor om onani

Hallå alla tjejer!
    Läste just (och svarade på) frågor om manlig onani i den här tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m52945358.html 
    och tänkte att jag skulle vilja veta detsamma om tjejers onanivanor.
    Så med risk för att bli kallad för snuskgubbe för all framtid kopierar jag hennes frågor nästan rakt av. Hoppas det är OK med dig Anonym(Sissi)
    Jag försökte att inte ändra frågorna för mycket p.g.a. mina fördommar om manlig respektive kvinnlig sexualitet så en del frågor kan verka lite udda.

Hur ofta onanerar ni?
    Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin?
    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man?
    Smyger ni med er onani eller vet han om det?
    Var onanerar ni? Sängen, toaletten?
    Är du helt eller delvis naken när du onanerar? 
    Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna.
    Onanerar du ute i naturen?
    Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm?
    Onanerar ni på jobbet?
    Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det?
    Ligger ni, sitter eller står och onanerar?
    Sexchattar ni när ni onanerar?
    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta?
    Vaknar ni och är kåta ibland?
    Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta?
    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner?
    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall?
    Njuter ni av att onanera i cam för okända män?
    Är det skönt att gå runt och vara kåt? 
    Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd?
    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män?
    Går ni ibland till stranden bara för att spana på män?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-19 11:32
    Jag lägger till Anonyms två extrafrågoor här också om ni svara på dem och inte hittar dem i tråden:

Oanenerar du istället för sex eller som ett komplement?
    Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc?

• Svar på tråden Frågor om onani
  • Anonym (Jaaa, gör det..)

Oj, så många frågor!! Jag säger bara att jag gör det och jag gör det ofta. Varje dag, om jag kan. I smyg, visar inte för mannen. Ja, tittar på porrfilm.. själv, men skulle gärna vilja göra det tillsammans med någon annan. Och ja, jag kan komma på mig själv att göra det ute i naturen, när jag ligger och solar och så. När ingen ser. Då fantiserar jag... Ok, var det mer frågor får ni fråga på då;)
    kr 

• Johnbysto
    Nesp skrev 2011-09-05 18:55:25 följande:
    Ni som onanerat i naturen.
    Gick ni ut i naturen för att onanera eller var ni redan ute i naturen när tanken på onani kom upp? 

Både och....ibland bara det händer..när jag vet att ingen ser.
  • Anonym (r)
    Hur ofta onanerar ni? Varierande alltifrån ett par ggr/ vecka till ett par ggr/dag
    Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Nästan alltid porr
    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Ja
    Smyger ni med er onani eller vet han om det? Nu finns ingen men självklart skulle en han veta
    Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Sängen
    Är du helt eller delvis naken när du onanerar? Det beror på
    Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Med handen i trosorna
    Onanerar du ute i naturen? Nej
    Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Det har hänt mest när jag var barn och tonåring
    Onanerar ni på jobbet? Det har hänt men inte under de senaste åren
    Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? Nej
    Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Ligger
    Sexchattar ni när ni onanerar? Nej
    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Då går det automatiskt för mig! :)
    Vaknar ni och är kåta ibland? Ja, eller av att jag kommer
    Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Ja
    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Nej... Eller det kan vara lika skönt men det är inte samma känsla mentalt. Jag föredrar att ha sex.
    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Om jag har sex med någon så vill jag ju att den ska göra det.. Men det är ju inte onani då tycker jag? Onani är väl att göra det själv?
    Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Det skulle jag inte vara sugen på
    Är det skönt att gå runt och vara kåt? Ja men skönare att få utlopp för det
    Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Ibland kanske.. Men jag tror att man kan det också om man är uppmärksam. Kåtglans i ögonen
    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Ja, bara värmen i sig räcker, eller lättklädda kroppar i allmänhet. Även kvinnobröst.
    Går ni ibland till stranden bara för att spana på män? Nej
  • Johnbysto
    Anonym (Jaaa, gör det..) skrev 2011-09-14 18:10:36 följande:
    Oj, så många frågor!! Jag säger bara att jag gör det och jag gör det ofta. Varje dag, om jag kan. I smyg, visar inte för mannen. Ja, tittar på porrfilm.. själv, men skulle gärna vilja göra det tillsammans med någon annan. Och ja, jag kan komma på mig själv att göra det ute i naturen, när jag ligger och solar och så. När ingen ser. Då fantiserar jag... Ok, var det mer frågor får ni fråga på då;)
    kr 

Jag gör också det ofta...har ibland tänkt om man skulle bilda en onani-klubb....där både män och kvinnor träffas och bara onanerar till sammans....en fantasi?.....kanske....
  • Anonym

Jag hade en flickvän en gång som kunde be mig titta noga medan hon smekte sig till orgasm.
    Hellst ville hon att jag skulle ligga med ansiktet bara några centimeter från hennes mus.
    Då kunde hon komma på 30 sekunder.
    Är det någon mer som tänder på att visa upp sin onani?

• Anonym
    Hur ofta onanerar ni? 2-3 gånger i veckan
    Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Alla tre, porrfilm om jag sitter vid datorn, fantasier eller sexnoveller om jag ligger i sängen. Sexnoveller i mobilen om jag inte är hemma.
    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Ja
    Smyger ni med er onani eller vet han om det? Han vet att jag onanerar men inte exakt när.
    Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Sängen, toaletten, duschen, soffan
    Är du helt eller delvis naken när du onanerar? Olika 
    Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Ja, med handen i trosorna i så fall men det är bättre när jag har möjlighet att klä av mig
    Onanerar du ute i naturen? Det har hänt men inte mer än en eller två gånger
    Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Nja, bara smekt eller pillat lite. Vågar inte gå hela vägen bland folk.
    Onanerar ni på jobbet? Ja, ibland.  Det finns en toalett som ligger lite avsides på mitt jobb.
    Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? Ibland fantiserar jag om det men jag tror inte det skulle vara så kul i verkligheten. Utom maken förståss. Han får gärna se på ibland men då brukar det inte vara onani så länge.
    Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Ja, ja och ja. Fast stå är lite svårt när det går.
    Sexchattar ni när ni onanerar? Nej
    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Jobbigt!
    Vaknar ni och är kåta ibland? Ja men inte så ofta faktiskt.
    Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Ja, eller ha sex. Brukar ta makens hand o lägga där jag vill ha honom...
    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Fysiskt är de oftast skönare när jag onanerar men helheten en del av kännslan saknas.
    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Nej, det gör jag hellst själv
    Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Nej
    Är det skönt att gå runt och vara kåt? Ja till en viss gräns. Sen vill jag göra något åt det
    Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Skulle vara intressant att känna hur det känns någon gång men vanligtvis är det nog mer praktiskt att kunna dölja det
    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Lite påverkar det nog
    Går ni ibland till stranden bara för att spana på män? Nej

Får man lägga till ett par frågor?

Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc? Alla tre. Duschen är intensivast, leksakerna skönast men fingrarna har jag alltid med mig. Händer att jag gnider mig mot saker ibland men mest som uppvärmning
    Oanenerar du istället för sex eller som ett komplement?
    Både och. Jag kan onanera även om vi har sex men gör det oftare om vi inte har sex.

• Anonym (Kalla mig Kalle)
    Anonym skrev 2011-12-18 18:18:48 följande:
    ...
    Får man lägga till ett par frågor?
    ...
    Visst får du det.
  • Anonym (k)

Hur ofta onanerar ni? Väldigt sällan, bara när sambon inte ids ha sex.

Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Aldrig porrfilm, bara fantasin och då fantiserar jag om sambon.

Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Ja, jag behöver knappt onanera.

Smyger ni med er onani eller vet han om det? Han vet när jag väl gör det.

Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Sängen

Är du helt eller delvis naken när du onanerar? Helt naken

Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Aldrig med kläder.

Onanerar du ute i naturen? Nej

Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Nej

Onanerar ni på jobbet? Nej

Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? Njaa, sambon i så fall

Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Ligger

Sexchattar ni när ni onanerar? Nej

Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Inga problem

Vaknar ni och är kåta ibland? Ja

Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Nej, då finns sambon där, annars kan jag vänta.

Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Nej, verkligen inte! Stor skillnad!

Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Nej, sambons penis är bäst.

Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Nej!!

Är det skönt att gå runt och vara kåt? Ja

Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Nej haha

Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Nej, har nog aldrig hänt.

Går ni ibland till stranden bara för att spana på män? Verkligen inte!

• Farbror6

Så upphetsande det är att läsa om tjejers onani!

Hur vågar ni onanera ute? Var? I skogen, vid badet eller var?

• Platypus
    Farbror6 skrev 2011-12-19 13:55:19 följande:
    Så upphetsande det är att läsa om tjejers onani!

Hur vågar ni onanera ute? Var? I skogen, vid badet eller var?
    Ja, just de ställena
Svar på tråden Frågor om onani