• Anonym (Kalla mig Kalle)

Frågor om onani

Hallå alla tjejer!
    Läste just (och svarade på) frågor om manlig onani i den här tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m52945358.html 
    och tänkte att jag skulle vilja veta detsamma om tjejers onanivanor.
    Så med risk för att bli kallad för snuskgubbe för all framtid kopierar jag hennes frågor nästan rakt av. Hoppas det är OK med dig Anonym(Sissi)
    Jag försökte att inte ändra frågorna för mycket p.g.a. mina fördommar om manlig respektive kvinnlig sexualitet så en del frågor kan verka lite udda.

Hur ofta onanerar ni?
    Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin?
    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man?
    Smyger ni med er onani eller vet han om det?
    Var onanerar ni? Sängen, toaletten?
    Är du helt eller delvis naken när du onanerar? 
    Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna.
    Onanerar du ute i naturen?
    Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm?
    Onanerar ni på jobbet?
    Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det?
    Ligger ni, sitter eller står och onanerar?
    Sexchattar ni när ni onanerar?
    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta?
    Vaknar ni och är kåta ibland?
    Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta?
    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner?
    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall?
    Njuter ni av att onanera i cam för okända män?
    Är det skönt att gå runt och vara kåt? 
    Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd?
    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män?
    Går ni ibland till stranden bara för att spana på män?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-19 11:32
    Jag lägger till Anonyms två extrafrågoor här också om ni svara på dem och inte hittar dem i tråden:

Oanenerar du istället för sex eller som ett komplement?
    Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc?

• Svar på tråden Frågor om onani
  • Anonym
    Hur ofta onanerar ni? Inte så ofta. 2-3 gånger i månaden ganska nära varandra, Ni kan nog gissa när

Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Fantasin eller snarare lusten räcker.

Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Mindre.

Smyger ni med er onani eller vet han om det? Nej, jag smyger inte men är han där behöver jag oftast inte nöja mig med onani

Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Sängen eller duschen.

Är du helt eller delvis naken när du onanerar? I duschen ja men i sängen tar jag bara av trosorna

Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Nej inte sen tonåren. 

Onanerar du ute i naturen? Nej

Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Nej

Onanerar ni på jobbet? Nej

Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? Nej.

Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Ligger eller står

Sexchattar ni när ni onanerar? Nej

Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Brukar alltid finnas möjlighet.

Vaknar ni och är kåta ibland? Ja

Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Ja, det är oftast då jag gör det.

Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner?  Den är oftast mer intensiv, mer fysisk men jag är mer nöjd efter en orgasm med mannen

Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Nej

Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Nej

Är det skönt att gå runt och vara kåt? Ja, lite som att vara förälskad. Man är glad men inte så uppmärksam på världen omkring.

Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Kanske kan vara häftigt någon gång i rätt sammanhang

Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Nej

Går ni ibland till stranden bara för att spana på män? Nej

Oanenerar du istället för sex eller som ett komplement? Svår fråga konstigt nog. Jag onanerar när jag har tid och lust och mannen inte är är tillgänglig. Skulle han komma hem två minter senare och vilja ha sex kör jag gärna en vända med honom också.  

Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc? Fingrar och/eller dusch.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-05 16:14:12 följande:
    Hur ofta onanerar ni? Inte så ofta. 2-3 gånger i månaden ganska nära varandra, Ni kan nog gissa när

...
    Vid löning? Skrattande 
  • Nesp

Ja pengar gör ju alla tjejer kåta Flört
    Nä, skulle tro att hon menar vid ägglossning.

• Anonym
    Nesp skrev 2012-08-05 23:41:38 följande:
    Men det har man väl inte 2-3 ggr i månaden....
  • Anonym
    Nesp skrev 2012-08-05 23:41:38 följande:
    Just det. Vet inte hur det är med andra men när jag har ägglossning har jag några dagar när min lust är större än makens. Resten av månaden tar han initiativen.
  • Nesp

Passar på att puffa lite.
    Även om TS verkar ha försvunnit tycker i alla fall jag det är kul att läsa hur folk har det när de är själva.

Nesp skrev 2012-08-07 21:51:22 följande:
    Passar på att puffa lite.
    Även om TS verkar ha försvunnit tycker i alla fall jag det är kul att läsa hur folk har det när de är själva.

Jag är fortfarande här. Har inte så mycket att tillägga i tråden bara.
    Kul att den vaknar till ibland.
    Är det någon som har fler frågor eller vill ändra några så är det bara att skriva i tråden.

• Anonym

Varför består alla dessa enkäter alltid bara av ja- och nej-frågor? Så icke-kreativt. Ställ frågor så de som svarar kan utveckla. "Ja" och "nej" är så jävla ointressant.

Anonym skrev 2012-08-08 10:38:29 följande:
    Varför består alla dessa enkäter alltid bara av ja- och nej-frågor? Så icke-kreativt. Ställ frågor så de som svarar kan utveckla. "Ja" och "nej" är så jävla ointressant.
    Tack för din feedback.
    Har du några förslag på kretiva frågor? 
  • småsugen

Hur ofta onanerar ni?
    Ett par ggr i veckan ibland, flera ggr om dagen ibland
    Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Både och
    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Nej, inte just nu
    Smyger ni med er onani eller vet han om det? Han vet att jag gör det, men inte att jag gör det så ofta
     Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Ja, sängen och toan. Soffan om jag är ensam hemma, på jobbet, i bilen...
    Är du helt eller delvis naken när du onanerar? Både och, berr på
    Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Ja, både ock
    Onanerar du ute i naturen? Det var läääänge sen
    Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Ja, smekt lite
    Onanerar ni på jobbet? Mmm
    Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Ibland
    Partnern eller okänd? Okänd 
    Fantiserar ni om det? Ja 
    Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Ligger eller halvsitter
    Sexchattar ni när ni onanerar? Det härnder
    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta?  Frustrerande men även upphetsande
    Vaknar ni och är kåta ibland? Såklart
    Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Ja tack
    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Det beror på
    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Ja tack
    Vem i såfall? Den jag är tänd på just då
     Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Det finns iaf en jag gör det för  
     Är det skönt att gå runt och vara kåt? Jojo 
    Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Nej
    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Njae. Vissa kan man bli upphetsad av att se, men de som verkligen är där för att visa upp sig och tror de är snyggast gör mej bara full i skratt
    Går ni ibland till stranden bara för att spana på män?Nej
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-19 11:32 Jag lägger till Anonyms två extrafrågoor här också om ni svara på dem och inte hittar dem i tråden:
    Oanenerar du istället för sex eller som ett komplement? Just nu istället för, annars som komplement   
    Vilka olika sätt onanerar du på? Fingrar, leksaker, duschen etc? Ja, de tre alternativen  

Svar på tråden Frågor om onani