• RainMan1x7x

Varför detta hat mot pedofiler?

Hej. Jag  har funderat på varför det finns detta hat mot peddofiler. Det finns både där jag bor och i sverige känner jag. Innan ni svarar bör vi gå igenom en del begrepp.
    1. Efeboli handlar om den sexuella attraktionen till förpubertala barn. Åldern kan därför variera beroende på när barnet når puberteten.
    2. Hebefili handlar om den sexuella attraktionen till barn/undomar som är i puberteten och tom ett tag efter.
    3. Infantofili handlar om attraktionen till småbarn.
    Alla dessa räknas som pedofili.
    4. Pedofili behöver inte vara sexuellt.
    5. Pedofili är en läggning som vilken annan. Dvs. man är ju inte rädd för homosexuella som våldtar alla män. Eller likadant så våldtar inte alla hetersexuella heller?
    6. Det är bevisat att ALLA människor känner eller har känt sexuell dragning till barn.

Det bör klargöras att jag ryser vid pedofiler som man hör våldtar barn och annat sjukt. Jag är inte pedofil. Jag bara undrar varför folk har ett sånt hat mot dem. Även dem som bara fantiserar. Man kan ju fantisera om allt. Det skadar ingen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 20:58
    Jag vill återigen förklara mig till alla här i tråden. Jag tycker att pedofiler som utövar pedofili är jordens avskum. Däremot så finns det pedofiler som kan kontrollera sina behov. Jag är ganska säker att pedofiler kan leva normala liv trots sitt handikapp. Jag tror att det finns pedofiler som kan hålla sig till noveller och tecknat barnporr utan att våldföra sig på barn.

• Svar på tråden Varför detta hat mot pedofiler?
  • panna cotta
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 22:04:31 följande:
    www.rense.com/general79/hoilsurv.htm

Varsågod. Ni alla tappar hakan när jag felfritt och oövervinnerligt lär er hur sjuka ni är. Jag har varit inne i era hjärnor under en lång tid. Jag hittar det ni vill att ingen ska hitta. Ni bör gå tillbaka till topic eller lid av ennu ett nederlag.
    //Miztah
    Mannen är ju inte frisk i huvudet. 
  • RainMan1x7x
    Jizzie skrev 2011-04-16 22:14:41 följande:
    Uhm, ser tråden helt missbildad ut i alla andras skärmar eller bara på min?
    Nej. Familjeliv har så mycket reklam att den inte klarar sanningen.
  • Jizzie
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 22:06:19 följande:
    Wikipedia litar på trovärdiga källor så ja. Pedofili är inte straffbart. Våldtäckt är. Barnporr också. Men inte pedofili. Ledsen tjejen men du har inte en chans mot mig.
    Vem som helst kan publicera sitt skit på wikipedia, det vet alla, det är ett känt faktum.
  • RainMan1x7x
    Anonym (Vän av ordning) skrev 2011-04-16 22:15:24 följande:
    Eller så läser man en mer trovärdig källa:

www.holocaust-history.org/quick-facts/cremato... 
    Varför skulle den vara mer trovärdig? Det är bara uträkningar. Det kan inte ens tysklands räkningar komma ifrån.
  • Anonym
    Wikipedia litar på trovärdiga källor så ja. Pedofili är inte straffbart. Våldtäckt är. Barnporr också. Men inte pedofili. Ledsen tjejen men du har inte en chans mot mig.
    Wikipedia skrivs av läsarna. "Den här sidan berättar hur man redigerar en sida på Wikipedia. Alla Wikipedias artiklar är skrivna av dess läsare. Du kan också bidra och får gärna göra det. Du behöver inte ha något användarkonto utan kan börja ändra redan nu, till och med den här sidan. Ändringarna blir synliga så fort du har sparat sidan!"

Att ha någon slags sexuell relation med ett barn är straffbart.  (under 15 år).

Du verkar leva i en fantasivärld
  • oki
    BlommyNess12 skrev 2011-04-16 21:12:26 följande:
    Och angående att Emil i lönneberga badar naken, det är sånt som barn gör och det är antagligen en bit av barndomsminnen för att väcka känslan av frihet, obryddhet och ogenans som barn besitter som regissören och manusförfattaren använt det för. Jag får absolut den känslan eftersom jag själv skrivit en hel del manus och läst, utbildat och spelat teater i åtta år.
    precis så tänker jag också, ts verkar ha en helt sjuk bild av världen, stackars människa

Ts har du inte insett att din så kallade forskning antagligen är framställt från pedofilers perspektiv då dom försöker ursäkta sina sjuka läggningar med att säga att ALLA känner sig sexuellt dragna till barn?
    Hade det funnits någon som helst riktig grund till din forskning så hade den vid det här laget utvecklats och du hade kunnat länka till sidor på internet.
    Det är riktigt pinsamt hur du gång på gång refererar till några gamla vhs band som antagligen ligger på vinden i dina föräldrars hus och samlar damm.
    Eftersom du känner en sexuell dragning till barn (det kan du knappast förneka eftersom du anser att ALLA gör det) så stanna i NY, jag vill inte ha dig som granne och skulle du någonsin leva ut dina  sjuka fantasier så delar dom i alla fall ut rejäla straff i USA. I Sverige är du inte välkommen.
  • RainMan1x7x
    Jizzie skrev 2011-04-16 22:17:38 följande:
    Vem som helst kan publicera sitt skit på wikipedia, det vet alla, det är ett känt faktum.
    Nej man måste ha en trovärdig källa som granskas innan.
  • RainMan1x7x
    Anonym skrev 2011-04-16 22:19:05 följande:
    Wikipedia skrivs av läsarna. "Den här sidan berättar hur man redigerar en sida på Wikipedia. Alla Wikipedias artiklar är skrivna av dess läsare. Du kan också bidra och får gärna göra det. Du behöver inte ha något användarkonto utan kan börja ändra redan nu, till och med den här sidan. Ändringarna blir synliga så fort du har sparat sidan!"

Att ha någon slags sexuell relation med ett barn är straffbart.  (under 15 år).

Du verkar leva i en fantasivärld
    Återigen krävs det en bra och trovärdig källa innan man ändrar wikipedia.
  • stortå
    Du, när du lär dig stava så kan jag ta dig på allvar, så kom igen om du tror du har en chans. Försvara pedofili...jösses...
  • Anonym
    jagvetallt skrev 2011-04-16 22:05:22 följande:
    man ska göra som i californien, sätta fotbojja på de så man kan bevaka varje rörelse en pedofil gör, sen ska de inte få bo i närheten av barn, 
    word!
Svar på tråden Varför detta hat mot pedofiler?