• RainMan1x7x

Varför detta hat mot pedofiler?

Hej. Jag  har funderat på varför det finns detta hat mot peddofiler. Det finns både där jag bor och i sverige känner jag. Innan ni svarar bör vi gå igenom en del begrepp.
    1. Efeboli handlar om den sexuella attraktionen till förpubertala barn. Åldern kan därför variera beroende på när barnet når puberteten.
    2. Hebefili handlar om den sexuella attraktionen till barn/undomar som är i puberteten och tom ett tag efter.
    3. Infantofili handlar om attraktionen till småbarn.
    Alla dessa räknas som pedofili.
    4. Pedofili behöver inte vara sexuellt.
    5. Pedofili är en läggning som vilken annan. Dvs. man är ju inte rädd för homosexuella som våldtar alla män. Eller likadant så våldtar inte alla hetersexuella heller?
    6. Det är bevisat att ALLA människor känner eller har känt sexuell dragning till barn.

Det bör klargöras att jag ryser vid pedofiler som man hör våldtar barn och annat sjukt. Jag är inte pedofil. Jag bara undrar varför folk har ett sånt hat mot dem. Även dem som bara fantiserar. Man kan ju fantisera om allt. Det skadar ingen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 20:58
    Jag vill återigen förklara mig till alla här i tråden. Jag tycker att pedofiler som utövar pedofili är jordens avskum. Däremot så finns det pedofiler som kan kontrollera sina behov. Jag är ganska säker att pedofiler kan leva normala liv trots sitt handikapp. Jag tror att det finns pedofiler som kan hålla sig till noveller och tecknat barnporr utan att våldföra sig på barn.

• Svar på tråden Varför detta hat mot pedofiler?
  • RainMan1x7x
    Anonym (hatar dom!) skrev 2011-04-16 20:42:25 följande:
    Om du blivit antastad som 4 åring och någon hållit fast dig och tvingat dig till saker och som fortsatt göra så till du fyller 12 år och törs för första gången hota och säga ifrån, då skulle du förstå det hatet, men tänk mer på din jävla forskning!!Kräks 

Det finns inget värre och sjukare!
    Jag håller fortfarande med dig. Skulle någon ge sig på mina barn så vete tusan vilka hämningar jag skulle ha.
  • Anonym
    löpardennis skrev 2011-04-16 20:34:51 följande:
    Du påstår att barn inte är redå för sex? Så du bara förnekar att jag som 10-åring hade samlag med min ett år yngre grannflicka? Vet dessutom fler bekanta som debuterade omkring den åldern.
    Inget jag sagt att jag förnekar...
    Det finns barn som debuterar så tidigt och av egen vilja med en jämnårig. Jag personligen tycker det är alldeles förtidgt, men alla är vi olika. Tror dock inte att du hade velat debutera sexuellt med en vuxen så den här diskussionen känns mycket OT. 
  • BlommyNess12

"6. Det är bevisat att ALLA människor känner eller har känt sexuell dragning till barn"

Vad är detta för trams? Det har jag då aldrig gjort så där föll det direkt.  Källa tack.

• Anonym

Jag hatar inte de pedofiler som inte ger sig på små barn, det finns säkert många som har denna läggning och som mår dåligt av det men har såpass mycket sunt förnuft att de aldrig skulle skada ett barn.  Men visst får bara ordet en att vilja kräkas. En pedofil för mig är en som tänder på barn som inte kommit i puberteten ännu.

• RainMan1x7x
    Jizzie skrev 2011-04-16 20:51:53 följande:
    Inget av dessa fungerade, tror att IT har trixat till det ordentligt här. Arbetar på ett säkerhetsföretag så.
    Du kom inte in på Hide my ass eller? Konstigt. Ring och skäll ut de svinen!

OnT: Jag vill återigen förklara mig till alla här i tråden. Jag tycker att pedofiler som utövar pedofili är jordens avskum. Däremot så finns det pedofiler som kan kontrollera sina behov. Jag är ganska säker att pedofiler kan leva normala liv trots sitt handikapp. Jag tror att det finns pedofiler som kan hålla sig till noveller och tecknat barnporr utan att våldföra sig på barn.
  • Anonym (ojoj)
    löpardennis skrev 2011-04-16 20:34:51 följande:
    Du påstår att barn inte är redå för sex? Så du bara förnekar att jag som 10-åring hade samlag med min ett år yngre grannflicka? Vet dessutom fler bekanta som debuterade omkring den åldern.
    Att vara redo för sex och ha sex är väl ändå två skilda saker?

Att som 10-åring exprimentera med sin 9-åriga grannflicka, är det inte VITT SKILT från en pedofil som våldför sig på ett barn?

Jag HATAR pedofiler som våldför sig på barn därför de inte ger barnen en möjlighet att bestämma själva. Den vuxne har en fantasti, en lust, som de på inget vis delar med barnet. Barnet har inte samma fantasi som den vuxne, inte samma lust. Barnets behov av denne vuxne är av helt annan karaktär, inte alls sexuell. ALDRIG.

Pedofiler som fantiserar om barn, ÖNSKAR ha se med ett barn, men inte ger sig hän den lusten med respekt för ovanstående fakta, får man väl anse ändå ha lite dragna gränser kvar. Önskar det vore fler pedofiler som hade det.

Att säga att pedofili är en läggning precis som homofili, är en skymf, en hädelse, och jag måste säga TS, att ditt inlägg äcklar mig. Antingen har du inga barn själv, är själv utsatt för pedofili och har inte berbetat det på rätt sätt, eller så har du en sjuk störning som ger dig behov att reta upp folk, att trycka på deras ömmaste punkter. Att ifrågasätta folks hat gentemot pedofiler? Man upphör aldrig att bli förundrad! 
  • löpardennis
    Anonym skrev 2011-04-16 20:54:05 följande:
    Inget jag sagt att jag förnekar...
    Det finns barn som debuterar så tidigt och av egen vilja med en jämnårig. Jag personligen tycker det är alldeles förtidgt, men alla är vi olika. Tror dock inte att du hade velat debutera sexuellt med en vuxen så den här diskussionen känns mycket OT. 
    Inte för att jag hade haft något emot att få debutera med en fullvuxen och fin kvinna, men det kom istället veckan senare då jag stannade kvar med gymnastikvikarien efter en sen eftermiddagslektion då nån gång i fjärde klass.
  • RainMan1x7x
    BlommyNess12 skrev 2011-04-16 20:54:29 följande:
    "6. Det är bevisat att ALLA människor känner eller har känt sexuell dragning till barn"

Vad är detta för trams? Det har jag då aldrig gjort så där föll det direkt.  Källa tack.
    Jag är återigen på mina knän. Jag är nämligen en bit ifrån mina "verk". Så ett bevis har jag inte nu. Men som sagt, läs på en del och se på en del dokumentärer så ska du se att det dinns klara bevis på detta.

Om vi skiter i bevis och annat. Har du motbevis? Vet du verkligen hur din hjärna fungerar? Att barn är sexuella varelser vet alla. Alla vet också att vuxna människor är sexuella varelser. I en del kulturer gifter man sig med barn. Så det finns gott om folk som är pedofiler. Tror du inte att det finns en anledning till varför I england och japan's skoluniformer är lite väl utmanande? Tror du inte att det finns en anledning till varför författare och barnboksillustratörer förr i tiden gärna ritade nakna barn i böckerna. Att visa hur Emil badade naken gör knappast något för storyn. Jag tror istället att författaren har en hemlig böjelse i sitt undermedvetna som hon delar med sig av.
  • trollkarl
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:06:50 följande:
    Jag är återigen på mina knän. Jag är nämligen en bit ifrån mina "verk". Så ett bevis har jag inte nu. Men som sagt, läs på en del och se på en del dokumentärer så ska du se att det dinns klara bevis på detta.

Om vi skiter i bevis och annat. Har du motbevis? Vet du verkligen hur din hjärna fungerar? Att barn är sexuella varelser vet alla. Alla vet också att vuxna människor är sexuella varelser. I en del kulturer gifter man sig med barn. Så det finns gott om folk som är pedofiler. Tror du inte att det finns en anledning till varför I england och japan's skoluniformer är lite väl utmanande? Tror du inte att det finns en anledning till varför författare och barnboksillustratörer förr i tiden gärna ritade nakna barn i böckerna. Att visa hur Emil badade naken gör knappast något för storyn. Jag tror istället att författaren har en hemlig böjelse i sitt undermedvetna som hon delar med sig av.
    alltså du e sjukare än jag trodde. snälla sök hjälp, du är på väg utför o det går fort!
    inget av det du skrev stämmer, ren jävla rappakalja o propaganda för att rättfärdiga dina sjuka ideal!
Svar på tråden Varför detta hat mot pedofiler?