• RainMan1x7x

Varför detta hat mot pedofiler?

Hej. Jag  har funderat på varför det finns detta hat mot peddofiler. Det finns både där jag bor och i sverige känner jag. Innan ni svarar bör vi gå igenom en del begrepp.
    1. Efeboli handlar om den sexuella attraktionen till förpubertala barn. Åldern kan därför variera beroende på när barnet når puberteten.
    2. Hebefili handlar om den sexuella attraktionen till barn/undomar som är i puberteten och tom ett tag efter.
    3. Infantofili handlar om attraktionen till småbarn.
    Alla dessa räknas som pedofili.
    4. Pedofili behöver inte vara sexuellt.
    5. Pedofili är en läggning som vilken annan. Dvs. man är ju inte rädd för homosexuella som våldtar alla män. Eller likadant så våldtar inte alla hetersexuella heller?
    6. Det är bevisat att ALLA människor känner eller har känt sexuell dragning till barn.

Det bör klargöras att jag ryser vid pedofiler som man hör våldtar barn och annat sjukt. Jag är inte pedofil. Jag bara undrar varför folk har ett sånt hat mot dem. Även dem som bara fantiserar. Man kan ju fantisera om allt. Det skadar ingen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 20:58
    Jag vill återigen förklara mig till alla här i tråden. Jag tycker att pedofiler som utövar pedofili är jordens avskum. Däremot så finns det pedofiler som kan kontrollera sina behov. Jag är ganska säker att pedofiler kan leva normala liv trots sitt handikapp. Jag tror att det finns pedofiler som kan hålla sig till noveller och tecknat barnporr utan att våldföra sig på barn.

• Svar på tråden Varför detta hat mot pedofiler?
  • BlommyNess12
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:06:50 följande:
    Jag är återigen på mina knän. Jag är nämligen en bit ifrån mina "verk". Så ett bevis har jag inte nu. Men som sagt, läs på en del och se på en del dokumentärer så ska du se att det dinns klara bevis på detta.

Om vi skiter i bevis och annat. Har du motbevis? Vet du verkligen hur din hjärna fungerar? Att barn är sexuella varelser vet alla. Alla vet också att vuxna människor är sexuella varelser. I en del kulturer gifter man sig med barn. Så det finns gott om folk som är pedofiler. Tror du inte att det finns en anledning till varför I england och japan's skoluniformer är lite väl utmanande? Tror du inte att det finns en anledning till varför författare och barnboksillustratörer förr i tiden gärna ritade nakna barn i böckerna. Att visa hur Emil badade naken gör knappast något för storyn. Jag tror istället att författaren har en hemlig böjelse i sitt undermedvetna som hon delar med sig av.
    Va? Jag ska inte behöva bevisa att jag inte tänder på barn, och aldrig har gjort det. Det är upp till dig att bevisa att jag verkligen gjort det du anklagar mig för. Vad heter du då, eftersom du är en forskare? Vem som helst kan sammanställa lite skräp och studier, men man litar ju inte på vilka källor som helst. Jag utgår ifrån att du ljuger dig blå, om du inte lägger fram de här "bevisen" som du med versaler påstår dig ha.
  • RainMan1x7x
    trollkarl skrev 2011-04-16 21:08:47 följande:
    alltså du e sjukare än jag trodde. snälla sök hjälp, du är på väg utför o det går fort!
    inget av det du skrev stämmer, ren jävla rappakalja o propaganda för att rättfärdiga dina sjuka ideal!
    Nej snarare är det du som inte vet vad du talar om. du har inga som helst motargument. Jag har inte brutit mot NÅGRA lagar eller regler på FL. Jag har en ganska bra bild på hur människan är. Tro mig vi är inte fina varelser. Att du väljer att leva under en sten gör inte mig något. Men kalla mig inte sjuk bara för att jag har en sundare syn på människor än du.
  • BlommyNess12

Och angående att Emil i lönneberga badar naken, det är sånt som barn gör och det är antagligen en bit av barndomsminnen för att väcka känslan av frihet, obryddhet och ogenans som barn besitter som regissören och manusförfattaren använt det för. Jag får absolut den känslan eftersom jag själv skrivit en hel del manus och läst, utbildat och spelat teater i åtta år.

• Jizzie
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:06:50 följande:
    Jag är återigen på mina knän. Jag är nämligen en bit ifrån mina "verk". Så ett bevis har jag inte nu. Men som sagt, läs på en del och se på en del dokumentärer så ska du se att det dinns klara bevis på detta.

Om vi skiter i bevis och annat. Har du motbevis? Vet du verkligen hur din hjärna fungerar? Att barn är sexuella varelser vet alla. Alla vet också att vuxna människor är sexuella varelser. I en del kulturer gifter man sig med barn. Så det finns gott om folk som är pedofiler. Tror du inte att det finns en anledning till varför I england och japan's skoluniformer är lite väl utmanande? Tror du inte att det finns en anledning till varför författare och barnboksillustratörer förr i tiden gärna ritade nakna barn i böckerna. Att visa hur Emil badade naken gör knappast något för storyn. Jag tror istället att författaren har en hemlig böjelse i sitt undermedvetna som hon delar med sig av.
    Detta inlägget var i det sjukaste slaget. Personligen tror jag att du är sexuellt attraherad av barn och att du förnekar detta för att du skäms. Jag kan anse att en skoluniform ser utmanande ut på mig, som kvinna, men den ser absolut inte utmanande ut på samma sätt på en liten flicka. Då för att jag har bröst, rumpa och andra kvinnliga former. Ett barn är ett barn.

Sen när är barn sexuella varelser?
  • trollkarl
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:11:51 följande:
    Nej snarare är det du som inte vet vad du talar om. du har inga som helst motargument. Jag har inte brutit mot NÅGRA lagar eller regler på FL. Jag har en ganska bra bild på hur människan är. Tro mig vi är inte fina varelser. Att du väljer att leva under en sten gör inte mig något. Men kalla mig inte sjuk bara för att jag har en sundare syn på människor än du.
    du har dragit upp "fakta" enligt dig som du tror stämmer. alltså åligger det dig att belägga dom med källor.
    fram med dom! eller föresten, o andra handen. skit i det, det finns inga källor som styrker det du skriver. det är och förblir ett sjukt beteende.
  • RainMan1x7x
    BlommyNess12 skrev 2011-04-16 21:10:24 följande:
    Va? Jag ska inte behöva bevisa att jag inte tänder på barn, och aldrig har gjort det. Det är upp till dig att bevisa att jag verkligen gjort det du anklagar mig för. Vad heter du då, eftersom du är en forskare? Vem som helst kan sammanställa lite skräp och studier, men man litar ju inte på vilka källor som helst. Jag utgår ifrån att du ljuger dig blå, om du inte lägger fram de här "bevisen" som du med versaler påstår dig ha.
    Har du lässvårigheter? Jagär ingen profisionell forksare. Detta är sammanställningar jag har gjort av en del studier och av fakta. Jag påstår inte att du vet att du tänder på barn. Jag påstår att du känner eller har känt en dragning till dem. Som jag har skrivit en miljon gånger redan; Jag är inte en pedofil. Jag försvarar inte pedofilers rörelser i samhället. Jag Är ingen forskare med tillstånd att att säga att det jag har gjort är vetenskapliga studier. Jag är en amatörforskare i människors sexualitet. Dett har jag varit I kanske 10-15 år. Jag har kommit fram till det du läste i mitt första inlägg. Det finns forskare som har hjälpt mig fastställa detta. Jag har INTE gjort undersökningar själv. Jag har bara gjort sammanställningar av andra vetenskapsmäns forskning.
  • Elgog

Varför? Jo för att de sticker kuken i barn. Därför.

Det spelar ingen djävla roll om det så skulle vara en läggning för det finns ingen läggning i världen som ursäktar ett övergrepp och det är och förblir just ett övergrepp när det kommer till barn, som inte kan fatta vuxna beslut. Två homosexuella vuxna som vill ha sex och har det, det är inte ett övergrepp. En man som sticker kuken i ett barn som inte förstår eller kan välja, det är ett övergrepp.

• Jizzie
    BlommyNess12 skrev 2011-04-16 21:15:26 följande:
    Och detta är ett exempel på en brittisk skoluniform 3.bp.blogspot.com/_DGzdFfzaj3s/RtZ_erYwGkI/AA... här är ett till exempel webnews.textalk.com/upload/article/bild/21875...

vart är det utmanande i detta? Förklara dig gärna, jag väntar på svar.
    Som jag skrev så är det ju stor skillnad på att se en liten flicka i skoluniform och en vuxen kvinna i en, utklädd för maskerad eller rollspel.. Att min sambo tycker att jag är sexig i en skoluniform är självklart, och det är en stor skillnad från att tycka detsamma om ett barn.

Det finns inget sexuellt i barn över huvudtaget som jag ser det
Svar på tråden Varför detta hat mot pedofiler?