• Liina87

Januaribebis 2012

Jag går gärna med här.
    Jag är i vecka 17 (16+5) har börjat känna lite små fjärilar i magen, har varit på ett UL och det var en livlig och envis liten bebbe som bodde där inne, den 15 är det dax för RUL och det ska bli riktigt spännande då vi vill veta vad det är för något, dock säger de flesta att det är en pojke så det återstår att se.

Har ni andra börjat få mage än? 

• Liina87

Det var första gången jag kände nu och tror att jag kände den strax under naveln går in i vecka 18 idag.
    Men vem vet kanske känner i syne

• Liina87

Sapato: jag har för mig att man får äta kräftor eller jag har fel?
    Jag har RUL på måndag, även om jag har varit på ett UL tidigare så kan man inte låta bli att bli nervös.

Föresten vem ska ta reda på könet?
    Vi har tänkt göra det.

• Liina87

Usch är det bara jag som inte har handlat något? Vi ska på rul på måndag men efter det blir det nog att man börjar handla;)

• Liina87
    Ms J skrev 2011-08-14 08:14:45 följande:
    Brukar vakna rätt tidigtt jag med, surfar lite på mobilen och kollar grav apparna om  det står något nytt och kollar blocket om det kommit något nytt! Haha! Bra fint med semester ibland!

Jag ska till Vimmerby och Ölands djurpark nästa vecka och vi har ju ingen ståbräda då vi bara har ett barn på 4 år(än så länge), hade ni tagit med vagn till detta barn eller klarar hon flera hela dagar på sådana här äventyr? Vill ju inte avsluta dagen i parken bara för jag inte orkar bära henne när hon blir trött i benen då det kostar en slant att gå in på båda ställena.
    Det kanske finns någon typ av skrinda annars kan man alltid ha med en vagn för om inte barnet vill sitta där så kan man lasta det man har med sig där=P
  • Liina87

Ja jag har också rul imorgon det är skönt att ha det direkt på morgonen så slipper man gå och vara nervös hela dagen på jobb:P hehe

• Liina87
    shadowstorm skrev 2011-08-14 19:36:31 följande:
    Jag har känt bebisen, så nu är jag lugnare inför imorgon :) Men såå nyfiken vad som bor i magen...jag tror ju kille, men man kan ju ha fel, men tror jag har rätt denna gång =)
    Härligt att du kan känna dig lugnare, jag har inte kännt min på några dagar, dock har dessa dagar varit väldigt lugna, men man kan ändå inte låta bli att bli orolig.

Alla i min närhet tror att det blir en pojke, jag har dock satt mig emot och gissar på en flicka=P hehe, man blir glad så länge bebben är frisk.
    Men det ska bli roligt imorgon om man får reda på könet=D 
  • Liina87

Jag har bara 40 min kvar, det börjar kännas i nerverna nu. Har också sovit förfånadsvärt bra.:)

• Liina87

Ghaa blir inget UL för mig idag. Barnmorskan är sjuk så det får bli ett nytt försök på torsdag. Aja inget att göra åt det.

• Liina87

Carolaj83 - ja det är irriterande men hoppas bara det inte blir samma sak på torsdag.

Svar på tråden Januaribebis 2012