• Liina87

Januaribebis 2012

nya mamman skrev 2011-11-09 10:27:25 följande:
    Jag köper bara sånt som ser typ oanvänt ut. Fyndade ett par epsrit byxor för samma pris oxå =)
    Oj, det var ju verkligen ett fynd! Kanske borde försöka fynda en sån oxå... kan ju va bra att ha. För i vårt centrum finns egentligen inte mycket extra utrymme för barnvagnar tyvärr. Inte om man ska in i butiker.
    Liina87 skrev 2011-11-09 10:22:00 följande:
    Ja det känns riktigt konstigt att tvätta kläderna, det känns lite som om man tvättar dockkläder. 

www.linapetite.blogspot.com 
    Väldigt märkligt känns det!! Sambon stod och titta på torkställningen igår och log... det är hans första barn detta =)
    Ja ibland är killarna roliga, jag satt i hopp det sista på vagnen i måndagskväll och sambon skulle fixa med gadroberna, det hela slutade med att vi båda satt ihop vagnen och att han se inte kunde hålla sig utan fixade även till sittdelen:))

www.linapetite.blogspot.com/
  • Liina87

Går in i vecka 32 på söndag och har än så länge inte fått bristningar, men dom dyker säkert upp. Hehe

• Liina87

Ringde försäkringskassan idag, det hela slutade med att hon jag pratade med la på luren och vi fick sitta i kö ännu en gång, kan ju tillägga att jag verkligen inte alls var otrevligt vilket gör att hon verkligen inte hade rätt till att bara lägg på.

• Liina87

Tint0: ja det hade jag köpt om hon inte hade varit otrevlig precis innan och när jag sa att hon fick förklara för min sambo istället la hon på, men vist allt kan hända av misstag.

Jag har inte haft några problem innan med försäkringskassan innan utan har samma erfarenhet som dig att de iallafall har försökt, men inte denna gången.

• Liina87

Tint0: ja vi ringde givetvis tillbaka dels för att klaga och för att vi inte hade fått svar på det vi skulle.

• Liina87

Har haft sammandragningar hela natten så det fick bli en runda till smvc i förmiddags, det visade sig att det var en urinvägsinfektion så nu blir det antibiotika i 5 dagar.

• Liina87

Var på ultraljud idag allt såg fint ut med vår lilla tös:)) fick en ca vikt till BF på 3300:))

• Liina87

Sandy87: kolla upp det så snart som möjligt jag åkte till smvc i Lund i måndags för att jag hade haft sammandragningar och Mensvärk det visade sig vara urinvägs infektion, jag fick antibiotika som jag ska ta i 5 dagar. Det är bättre att kolla en gång för mycket än en gång för lite.

• Liina87

Haanky: i min kommun ingår det i undersökningarna att man har 2 UL ett i vecka 18-19 och ett i vecka 32-33 jag var på mitt andra igår och allt såg bra ut och fick en ca vikt till BF på 3300 och sen mäter dom även bebisen så att den håller sig inom det "normala"

Svar på tråden Januaribebis 2012