• Liina87

Januaribebis 2012

roxylady skrev 2011-10-05 13:29:21 följande:
    Jag har också funderat på det. Och vi kommer också att skaffa nån sådan overall :) Tror nog det räcker. Men man kanske inte går ut när det är 30minus för det. Men den där är ju superfin!! :D
    Ja jag har funderat på en sådan eller en i fleece, tänkte titta på Ullared när jag ska upp där.
  • Liina87
    missable skrev 2011-10-05 13:40:58 följande:
    jaha där ser man! då ska jag bara vänta på brevet då!
    Liina87 skrev 2011-10-05 13:31:21 följande:
    Ja jag har funderat på en sådan eller en i fleece, tänkte titta på Ullared när jag ska upp där.
    på ullaredsbloggen har de ju haft lite overaller till våra ofödda små :) ska titta när jag är där med i nästa vecka... 
    i vagnen tänkte vi ha fårskinn och täcke... måste ju tyvärr ut även om det är minus 30! 
    Ja jag bor ju nere i Skåne men vi har dock hadft runt 10 minus de senaste åren dock inte i närheten av så kallt det är på vissa ställen men kallt för oss skåningar=P
  • Liina87

Sitter nu och skriver en handlelapp till Ullared.
    Finns det något måste som jag ska titta på där till det lilla livet?
    Hur mycket ska man handla i varje storlek och vilken storlek ska jag titta på i overallen? bebisen ska ju kunna ha den några månader. 

• Liina87
    missable skrev 2011-10-06 11:10:11 följande:
    Är också rätt less på att vara gravid faktiskt, men gnäller jag här hemma så får jag bara till svar, vänta du bara.. suck! Jag skriver det i den nya länken du ordnade, jag fixade ihop min lista igår =)
    Ja gör du så jag väntar med spänning:)
  • Liina87

Här är vad jag handlade på Ullared igår. I klädväg till de allra minsta var där inte jätte mycket, men på baby tillbehör avdelningen var där riktigt mycket. Så jag är riktigt nöjd med inköpen!

• Liina87
    Skåne85 skrev 2011-10-10 10:25:42 följande:
    fint, önskar jag också kunde ta mig till ullared. 
    Den där teddypläden...vad kostade den där ? Jag har köpt en i svart här i skåne men intressant att veta vad du fick ge för den i ullared =)  
    den kostade 98 kr, den fanns även i rosa och blått.
Svar på tråden Januaribebis 2012