• Liina87

Januaribebis 2012

Lillaeko - nä bor inte i Jönköpings län hehe. Ja det är surt i med mannen vill med också så jag kan inte bara ta en tid för det ska passa båda men skönt att jag fick en tid på torsdag får bara hoppas att bm fortfarande inte är sjuk för då får de fixa en akut tid för man ska inte behöva vänta hur länge som helst.

• Liina87

Tillbaka från RUL allt såg bra ut men det var en liten blygis som låg och knep med benen så vi fick inte veta könet. Men vad gör det när allt annat såg bra ut:)

• Liina87

Jag har börjat köpa lite men på något sätt fick jag lite dåligt samvete, hehe samvetet tyckte nog att det var lite tidigt men inte jag då jag går in i vecka 22 på söndag.
    Bild finns på bloggen  http://liinala.webblogg.se

• Liina87

Lillaeko: vi flyttade till ett renoverings projekt i mitten av sommaren. Här är dock allt funktions dugligt, så vi har egentligen inga måsten mer än fräscha upp huset, men vi har också sagt att det får ta den tid det tar och att vi ska göra det mesta själv, man får tänka på att renovering kostar en hel del också.

• Liina87

Vi var på ett extra ultraljud idag och fick reda på att det är en liten flicka dom bor inne i magen:)

• Liina87

Usch jag vet snart inte hur jag ska sitta, stå eller ligga längre, jag har fått så sjukt ont i ryggen så att jag vet inte var jag ska ta vägen. Det liksom hugger till så fort jag rör mig.

• Liina87

Kunde inte låta bli att handla lite nytt till vår prinsessa. Så det blev 3 bodys och ett par tjocka sockar. Hittade även en riktigt fin overall inne på hm men den fick inte följa med hem idag:)

Svar på tråden Januaribebis 2012