• Liina87

Januaribebis 2012

Skåne85 skrev 2011-10-10 10:59:26 följande:
    Åhhh vad störigt... Fast är det den lilla eller den stora filten?
    Det är den lilla.
    Fridaj skrev 2011-10-10 10:52:23 följande:
    Jag hänger gärna på här i denna tråden:)
    Hat BF 23 jan.

Blir snart en tur till Ullared för shopping.
    Men någon som vet om de har Spjälsäng där? Eller ska man köpa på Ikea?
    Jag var där i går och då fanns det spjälsäng dock bara en variant förutom vagga och resesäng.
  • Liina87

92 dagar för mig,
    Förberedningen till lillan kommer går på högvarv, då vi håller på att slipa ner spjälsängen och sen ska den målas vit.
    Det är mer jobb än vad jag trodde från början.=) 

• Liina87
    roxylady skrev 2011-10-14 15:38:07 följande:
    Vi ska också måla en spjälsäng vit som vi fått :) Har du kollat upp nån bra färg som passar bra för oss gravida att måla med? Samt att det inte är massor av farliga ämnen i ifall bebisen kommer att börja tugga på den senare. Men vet ju aldrig när tänderna börjat komma :) Har inte hunnit göra det än.. men nyfiken på om du hade det :)
    Nä jag har tyvärr inte hunnit kolla upp det men tror att jag överlåter målandet till sambon=) 
    Men någon mer "hälsosam" färg borde finnas tycker jag, får undersöka det lite innan man går till färg butiken för det känns inte som dom har så stor koll alltid. 
  • Liina87
    Empa86 skrev 2011-10-20 14:43:50 följande:
    MysigtGlad Våran katt fick sig en riktig spark när hon låg och sov mot min mage för ett tag sen, hon såg sur och förvånad ut samtidigt! 
    Min sambo låg med huvudet på magen och pratade lite med lillan då fick han en ordentlig spark.
    Jag tycker det är riktigt härlig känsla när lillan håller på att böka runt hon är ju dock inte allt för aktiv som jag har fått bilden av att andra har det, men sen har jag inte något att jämföra med heller hon kanske är jätte bökig:P hehe 
  • Liina87

Usch jag har glukosbelastningen imorgon bitti och jag vet inte varför men kan inte låta bli att bli nervös.

Svar på tråden Januaribebis 2012