• Liina87

Januaribebis 2012

Sapato skrev 2011-11-03 18:54:07 följande:
    Liina87: Boka tid hos sjukgymnasten direkt för där får du super bra tips.

Annars gå med rätt skor, sitt ner och klä på dig, gå som ett barn i trappor...
    Ja då får jag kolla upp det.

Jag har inte ont när jag rör mig utan det kommer när jag sätter mig eller om jag står upp länge.

www.linapetite.blogspot.com 
  • Liina87

För oss tog det 4 månader. Slutade med p-pillerna i december och i april blev det lilla knytet till. Även om det gick fort så var det de längsta månaderna i mitt liv, och det blev inte bättre av att jag började blöda några dagar efter jag plusade men som tur är stannade vårt lilla knyte kvar:)

• Liina87

Lillajag89: jag håller också på med körkortet för fullt, inte det roligaste men det kommer vara skönt när man har det.

• Liina87
    roxylady skrev 2011-11-06 13:04:20 följande:
    Skönt å veta att fler också har en helt platt navel hihi! Undra om de ens kommer att puta ut i huvudtaget? Hoppas inte på det.. hellre platt ;)
    Min har också börjat pluta ut, ser inte klokt ut, framför allt när man hostar eller gör något så att man spänner magen.

• Liina87
    Syoss skrev 2011-11-08 21:17:01 följande:
    Åh smarrigt! :D Jag är helt jultokig iår! Jag brukar inte vara det vanligtvis men iår är det nästan galet haha. Men liiiite band försöker jag lägga på mig själv, så jag har något att se fram emot om några veckor haha.
    Men Julmust och Juleskum har det slinkit ner både 1,2 och 3 gånger hehe... 
    Vad skönt att det inte bara är jag som är jultokig, jag har alltid älskat julen, men inte så här mycket.
    Jag har redan slagit till med Glögg och pepparkakor, Men nu när så många har runt omkring har börjat prata om lussebullar så kan man inte låta bli att bli sååå sugen.

Svar på tråden Januaribebis 2012