• Liina87

Januaribebis 2012

Someday skrev 2011-09-16 06:04:00 följande:
    Har alla ni fått era moderskapsintyg? Jag har inte fått mitt än... Så jag kan inte skicka in något till Försäkringskassan... Tror i o f sig inte att jag får graviditetspenning ändå, men söka har man ju ändå rätt att göra! Har en del semester att ta ut så jag tänkte försöka gå hem skapligt ändå. Funderar på att sluta jobba vid lucia.
    Jag har inte fått mitt än, men tänkte höra med min BM på nästa kontroll.

http://liinala.webblogg.se
  • Liina87

Harmonihalsa: vår lilla prinsessa busar också häromdagen sparkade hon så starkt att tröjan hoppade. Helt obeskrivlig känsla:)

• Liina87

Jag har tänkt gå på någon föräldragrupp för det är roligt att träffa andra som ska ha barn ungefär samtidigt.

• Liina87

Är det bara jag som inte drömmer något? Eller jag kanske bara har glömt allt när jag vaknar:) hehe

• Liina87
    fair skrev 2011-10-04 15:06:34 följande:
    Usch så jag känner mig äcklig. Satte just i mig en hel förpackning ben&jerrys cookiedough. Gott så in i norden. Men blä :P
    ibland får man unna sig=P
  • Liina87

Sitter och funderar på det här med overall till vår lilla prinsessa, Vi har en åkpåse där insidan är fårskin och utsidan machester, hur det nu stavas, vad ska man ha för någon overall?

jag har hittat en inne på HM som är vit i grunden och sen grå rutig, med tosser och vantar, men man vill ju inte att det ska varken vara för kallt eller för varmt.

Svar på tråden Januaribebis 2012