Januaribebis 2012
Hej alla !
Jag plussade i lördags efter fyra års försök...ÄNTLIGEN!
Så jag väntar mitt andra barn i slutet på januari :)
Hej alla !
Jag plussade i lördags efter fyra års försök...ÄNTLIGEN!
Så jag väntar mitt andra barn i slutet på januari :)

Hej alla!
Är inte så aktiv här men jag följer er alla...
Beklagar till er som fått MF....vet precis hur det är å känns.
Jag är i v 8+1 än så länge (tiden går så långsamt)
Men i tisdags var jag på Hälsosamtal på MVC som gick bra. Pratade med en jättetrevlig barnmorska i min egen ålder. Ska dock få en annan barnmorska som vi hade när jag väntade dottern och som vi gillar skarpt. Så än så länge känns allt bra.
Kunde dock inte fjäska till mig ett VUL, inte förrän runt v12 gör dom tidigast, fastän jag hade starka argument för att skicka mig på Gyn på en gång ;) :P
Men hon förstod min oro osv men bad mig ta det lugnt och ta en dag i taget och verkligen tänka positivt och ta hand om mig själv.
Kram tll er alla! Trevlig midsommar!
Happ....min navelpiercing gick nyss sönder när jag var i duschen...suck...tecken på att jag ska ta ur den eller vad? :P
I-landsproblem jag vet :D
Föressten...min BM på MVC ringde här om dagen och berättade att mitt skydd mot Röda Hund (vet inte vad det heter på läkarspråk) låg på gränsen så jag skulle undvika folk med konstiga prickar :/ öööh ok....
Så jag blir nog vaccinerad nång gång efter bebisen är född....
Nån som vet nått om detta??
Nu är jag också äntligen inskriven på riktigt på MVC :D
Men inget KUB eller Nupp test
Har jag TUR tar dom in mig på ett tidigare ultraljud men jag skulle inte hoppas på för mycket, annars blir det standardultraljud som vanligt.
Så här är det ganska hårt...
Ska ta diverse prover från och till..
Ska heller inte träffa min BM igen förrän nästan i slutet på september....
HURRA!
Gyn ringde i dag och dom har godtagit min önskan om tidigt ultraljud!
Så kl 9 i morgon får vi se en lite krabat :D
Fick se en fullt livlig krabat idag som gjorde kullerbyttor för mamma och pappa och fäkta för fullt med små händer. Hjärtat slog fint. Storleken stämde bra samt att tiden stämde bra.
Så nu ska jag andas ut och njuta av att va gravid :D