Januaribebis 2012
Tyvärr lindrar den inte så mycket som jag hade velat men den är skön i allfall
Jag sover helst på höger sida...vänster sida och rygg funkar inte lång stund.
Tråkigt bara då det resulterar i stel och bortdomnad kropp när man ligger så länge på samma sida :P
Jag har gått upp ca 6-7 kg...gick upp 16 kg med dottern så jag tycker min viktökning är lite..men men..har ju en stund kvar så jag har räknat ut att går jag upp ett kg i veckan så är jag är uppe i ca 16 kg på slutet sen.
Jag som nojjar över allting är nervös hela tiden att jag inte går upp som jag ska osv osv, att inte magen växer...
Men min BM är nöjd så jag får tro på det så jag försöker släppa det och bara njuta...
Fattar inte att jag är så orolig av mig......eller jo på ett sätt vet jag varför men jag tycker att jag borde kunna släppa allt när kunniga och utbildade människor som har hand om en tycker att allt flyter på bra och jag har en normal graviditet.......
Till nått annat:
Nån som drömmer mycket nu om bebisen eller nått relaterat till den?
Har drömt om det tre nätter nu tror jag....Allt från att jag föder ut en typ 10 cm liten krabat till att jag har fullt upp med amning :P
Har så starka drömmar så nu sist fick jag lixom en full bild av hur han kommer se ut (eller som min hjärna inbillar mig i allfall :P). Han var sååå fin men med lite mörkare hår än oss andra lintottar (mest blondiner ganska långt bak i generationen på båda sidor)
ujuj hur det kan bli :D
Shit!
Fyra veckor kvar på jobbet :o
Hur långt har ni kvar och hur många av er har redan gått på gravidledigt?