• MissT

Januaribebis 2012

Grattis till alla lyckade rul

• MissT

Grattis ames till lyckat rul
    Verkar bli många tjejer..... 

• MissT

Minneli beklagar att er dotter inte fick stanna hos er. Vilket fint namn ni valt!
    Ta hand om er Hjärta

• MissT

Jag läser till socionom, ska påbörja sista terminen om 2v...återstår att se om jag hinner fördigt innan pyret kommer. Annars är det tänkt att hon får följa med om det funkar.

• MissT
    Niins skrev 2011-08-18 11:47:18 följande:
    Tyvärr hände det som inte får hända i lördags 13/8, vattnet gick i v 19+4. 15/8 föddes våra tvillingar. En flicka och en pojke.
    Finns inga svar på vad som kan ha gjort att jag öppnade mig och att vattnet gick, troligtvis nån infektion. 
    Hoppas kunna få svar när vi ska på återbesök. 
    Allt känns hopplöst och mörkt. Kommer man någonsin komma tillbaka?!?
    Åhhhhhh beklagar Finns inga ord! Så ledsen för er skull! Ta hand om varandra!
    Hopps att ni får svar på era frågor på återbesöket. Massor med styrkekramar till er.
  • MissT
    Sapato skrev 2011-08-18 18:33:23 följande:
    Vart köper man mammajeans?? Hm's gillade jag inte
    Jag köpte ett par svarta på Ellos som är jätte sköna.
  • MissT
    zatori skrev 2011-08-19 13:09:25 följande:
    leia:

Ja, jag har ju mått förträffligt hela graviditeten och om jag inte fått flera positiva graviditetstester hade jaf fortfarande inte trött på att jag är gravid. Nu har jag fortfarande inte känt av bebis så är orolig att det hänt något sen vi gjorde kub i vecka 12+4. Hoppas att det bara beror på att jag är förstföderska och att moderkakan ligger i framvägg. Jo, man måste väl tänka att i de allra flesta fall så går det faktiskt bra. Ska försöka klara av helgen utan att få nervsammanbrott. ;)

Tack för hållna tummar!
    Det är säkert som du säger, att du är förstagångsföderska och har moderkakan i framvägg. Min ligger i framvägg och jag känner ingenting i mitten på magen utan bara utåt kanterna/sidorna om bebisen buffar, sparkar där. Känner mycket svagare än tidigare barn tycker jag och det är ändå nr 3. Känner ingenting när jag ligger ner, antar att moderkakan ligger helt för då vilket är trist. Hoppas på att den växer uppåt el något snart.Såg i alla fall på rul att det var ett livligt pyre där inne

Stort lycka till på ditt rul nästa v. Håller tummarna för att allt ser bra ut. 
  • MissT
    RaraS skrev 2011-08-19 13:52:48 följande:
    Ville bara säga att jag varit på RUL idag och allt såg så bra ut! Är så grymt lättad!!! Var så fruktansvärt nervös! Tre fina bilder fick vi med hem också! Lovely!

Hon gissade på flicka också, precis som jag trott, men hon var inte helt 100% säker, så vi får se!  Och så blev jag flyttad från den 14:e till den 12:e januari! Ska ändra i alla listor här i helgen! 
    Vad härligt   Stort grattis! Jag är också beräknad 12 jan och väntar en tjej
Svar på tråden Januaribebis 2012