• MissT

Januaribebis 2012

shadowstorm skrev 2011-07-29 11:13:54 följande:
    Är ju 17 dagar kvar här till RUL och jag läängtar så. Och vi tar reda på könet om hon vill säga oss :) Annars får det bli en hemlis. Men jag tror ju starkt detta är en gosse, hade rätt sist och tror ja ghar rätt nu :)

Idag kom min sons farmor & farfar med en för senad 2 års present :) en eldriven motorcykel gissa om gossen lyste upp :) Så idag blir det vara ute en massa =)
    Jag har också 17 dagar kvar till RUL och hoppas att de ser vilket kön det är för vi vill gärna veta.

Wow vilken present, förstår att han lyste upp
  • MissT

Grattis till alla er med lyckade RUL
    Jag har mitt om en vecka...... 

• MissT
    minneli skrev 2011-08-08 13:16:13 följande:
    Nu är vi tillbaka från rul och det gick åt helvete. Kommer förmodligen lämna den här tråden. Det var alldeles för lite fostervatten och bla bla bla. Orkar inte skriva allt nu men vi måste åka till trondheim imorgon för en second opinion. Fick nytt bf datum, 8 jan, mammas födelsedag. Men det är ju typ 1% chans att det kommer ske. Kurator och allt är redan inkopplat. Och jag kommer troligtvis få föda fram bäbisen på typ fredag. Vet inte riktigt vart jag ska vägen nu.
    Åhhhh nej Så grymt och fruktansvärt.....men jag hoppas verkligen att det finns en chans att det kan gå vägen ändå. Håller tummarna stenhårt för det! Skickar massor med kramar till dig.
  • MissT
    Jessica82 skrev 2011-08-08 17:22:53 följande:
    varit på ultra och blev flyttad 11 dagar bakåt.. läkaren och jag tyckte det verkade lite mycket att bli flyttad så ny undersökning om 2 veckor.. gjorde mig ytterligare orolig, hon sa varken att det såg bra ut eller att nånting var galet, bara att fostrat är för litet för att kunna vara i 18+4 :/

Det är säkert ingen fara.....Jag blev framflyttad 11 dagar med första barnet, 17 dagar med andra och denna gången är det runt 10 dagar (enligt tidigare vul och ul, ska på rul om 1 vecka så då får jag se om bf ändras igen). Äl kan ju vara senare än man tror, ägget kan ta tid att fästa osv.
  • MissT

Tänker på dig Minelli och beklagar av hela mitt hjärta. Massor med styrkekramar till dig!

Ta hand om er! 

• MissT

Jag har 8.30 i morgon.....är ruskigt nervös trots att jag varit på flera vul och nupp-ul tidigare. Stort lycka till allihopa!

• MissT

Grattis cabrera till att allt såg bra ut och till er lilla tjej

• MissT

God morgon tjejer!
    Är nyss hemkommen från rul. Allt såg bra ut och det verkar som att vi kommer utöka familjen med ännu en tjej Blev framflyttad ytterliggare några dagar så bf 12 januari. Var så sjukt nervös innan men nu är jag så lycklig Moderkakan ligger i framvägg vilket jag misstänkt då jag inte tycker att jag känner så mycket rörelser, men vad gör det nu när jag vet vad det beror på.

Önskar er alla en toppendag! 

• MissT
    MiAmore skrev 2011-08-11 13:30:34 följande:
    Nu har vi varit på rul! Allt såg jättebra ut och det är en livlig liten krabat jag har där inne. Hjärta 201 g kärlek och troligtvis en... FLICKA!! Skrattande Man kunde tydligt se tre streck där nere och man såg inga "tecken" alls på att det skulle kunna vara en pojke. Blev fram/bakflyttade (beroende på hur man ser det *ler*) en dag, från den 9 jan till den 10 jan. Åt rätt håll iaf
    Stort grattis! Vad härligt
    Jag har också en livlig liten flicka därinne

Svar på tråden Januaribebis 2012