• MissT

Januaribebis 2012

Håller tummarna för dig LillaEko

• MissT
    zatori skrev 2011-06-04 08:22:59 följande:
    Jag vaknar mellan 8.00 - 9.00 varje dag nu! Har gjort det de senaste 2-3 veckorna och har aldrig gjort det tidigare när jag varit ledig. Är en vän av långa sovmorgnar på lediga dagar. Någon som vet om det kan ha med graviditeten att göra? Något hormonellt?
    Det kan säkert ha med graviditeten att göra. Jag är likadan.....Vaknar t o m så tidigt som vid 5 om mornarna men brukar efter en stund kunna somna om till 8. Knepigt......Sen är jag trött hela dagen och stupar i säng vid 22-tiden.
  • MissT
    KathleenH skrev 2011-06-06 16:03:08 följande:
    Jag lämnar tråden nu.. fick missfall i fredags och fick det konstaterat idag. Så... det är bara att börja om igen. Lycka till alla andra! Jag håller tummarna för er!!
    Åhhh vad tråkigt Beklagar! Hoppas att ni snart blir gravida igen och att det då går vägen för er.
  • MissT

Grattis erajka!  vad härligt att få se det lilla hjärtat slå

• MissT
    anmaelli skrev 2011-06-07 17:33:08 följande:
    Hejsan,
    Nyss hemkommen från vårt VUL där man såg två små hjärtan ticka. Den ena är lite större, men det är för tidigt att dra några slutsatser av det då det är så smått allting. Känns underbart skönt att ha kommit så här långt. Imorgon går jag in i vecka 8.

Jag mår illa och är supertrött... men idag känns det helt ok :)

Lycka till nästa vecka!! Håller tummarna!
    Åhhh vad spännande med två små hjärtan
  • MissT

Hej tjejer! Var på nytt vul idag och allt ser bra ut Så skönt! Den lille har vuxit som den ska o hjärtat pickar för fullt. Är i 9+2 så BF på min födelsedag 10 jan

• MissT

Håller tummarna för er som ska på vul i morgon. Hoppas allt ser bra ut o att ni får se ett (eller flera) hjärta/hjärtan picka

• MissT
    erajka skrev 2011-06-15 19:48:41 följande:
    www.familjeliv.se/Vantar_barn/Kalender/flicka...

gjorde precis detta och enligt den ska vi få en pojke :-P OBS tänk på att det till stor del är på "skoj"
    Jag ska få en flicka enligt den. Spännande att se om den stämmer....har ju två tjejer sedan tidigare
  • MissT
    LillaEko skrev 2011-06-16 21:32:32 följande:
    Är i v 12 (11+1) idag och har fått tillbaka min molvärk/dragningar igen. Någon mer som känt att det kommit tillbaka? Tycker inte jag känt av det på ett tag nu nämligen.
    Så blir man ju nojjig direkt :(
    Så där är det för mig också, jag är i v 11 (10+2). Jag hade jätte mycket molvärk de fösta veckorna och sedan försvann den men den kom tillbaka efter någon v. Nu kommer och går molvärken, ibland har jag mycket ibland känner jag ingenting på flera dagar.
  • MissT
    Missoctober88 skrev 2011-06-19 15:03:41 följande:
    Fick göra Vul på akuten och bebisen dog i vecka 8. Den hade inget hjärta. Gynläkaren sa att bebisen satt fast och att jag skulle göra medicinsk abort på måndag, så jag fick en livmodersavslappnade tablett eller ja det var det som det skulle vara men istället var det abort piller som man inte får ta hemma utan ska ligga på sjukhus när man tagit. Det har varit en hemsk natt/dag och nu finns ingen bebis kvar alls :(

Åhh vad tråkigt Beklagar verkligen, så ledsen för er skull. Ta hand om dig/er/varandra!

Skickar massor med styrkekramar

Svar på tråden Januaribebis 2012