Januaribebis 2012
Grattis till ännu felr lyckade rul! Vad härligt
Grattis till ännu felr lyckade rul! Vad härligt
Har ingen aning upp hur mycket jag gått upp då jag inte kommer väga mig i denna graviditet pga tidigare ätstörningar. Gick upp 11 kg med första barnet och 4-5 kg med andra barnet och hoppas på ett mellanting denna gång, men som sagt kommer inte ha en aning om hur mycket viktuppgången kommer vara. Varken vill eller orkar fokusera på vikten denna gravidietet, mår så mycket bättre av att inte veta och så länge jag mår bra mår förhoppningsvis pyret också bra
Har tre kompisar som fått barn nu på tre dagar (11-13 sep) .......åhhhh vad jag längtar efter pyret!
Så hade jag i min förra graviditet men inte denna inte....nu är jag konstant hungrig och sugen på saker i stället 
Jag pluggar också, sista terminen. Terminen beräknas vara slut runt 22 jan, dock skriver jag c-uppsats det sista så det är svårt att veta exakt när man är klar. Vissa hinner till terminens slut men andra kan hålla på flera månader till....är beräknad till 12 jan så vi får se hur långt jag kommit innan pyret är här. Är jag inte klar så har jag tänkt skriva klart när jag är föräldraledig. Lär inte hinna få någon vila eller ledigt innan vilket känns lite synd men samtidigt kommer jag ju har fullt upp så tiden lär nog gå ruskigt fort.