• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • MissT
    LoboSonora skrev 2011-05-16 20:19:34 följande:
    Får man vara med här ? :D jag har BF 18 januari :) mitt andra barn
    Självklart....Välkommen och grattis
  • annanoa
    Mysgosmys skrev 2011-05-16 20:05:17 följande:
    Oj vad tidigt så många gör ul o vul!
    Är det något ni har bett om att få? Får ni betala det själva?
    Eller är det för att ni har tidigare "problem" i bagaget? 
    vi gör det privat å får bekosta det själva, 600 kr, men det är det värt :)
  • annanoa

tack för era svar, jag känner ju att jag vill att han ska vara med och vara delaktig även om han säger att det är ok om jag vill göra det nästa torsdag..

så imorgon ringer jag å flyttar fram det ett par dar :)

• Frökenolson

Hej på er tjejer,
    här tycker jag tiden går väldigt sakta, skulle varit på VUL imorgon men jag kan verkligen inte komma ifrån jobbet så jag fick boka om till på måndag, hoppas att allt kommer se bra ut såklart, jag ska gå själv eftersom sambon jobbar. Självklart skulle det vara jättejobbigt att vara själv om något är fel, kanske tar med en kompis eller så..

Idag har jag haft mycket mer molvärk, jag hoppas att det är som det ska, till och från tycker jag att jag har haft svårt att andas in djupt men jag hoppas det går över imorgon.

Ha en bra kväll!

• LoboSonora
    MissT skrev 2011-05-16 20:24:56 följande:
    Självklart....Välkommen och grattis
    Tack så mycket =) Hoppas veckorna går fort nu så man kan göra ett VUL , vill inte gå förtidigt eftersom det är risk att de inte hittar nånting just då.. Är rädd att jag ska börja blöda igen oxå, det gjorde jag sist med min son. Blödde i typ 4 veckor och en gång åkte jag till och med till akuten då rådgivningen sa att jag fått missfall.. Så jag hoppas på en blodfri graviditet =)
  • Mysgosmys
    LoboSonora skrev 2011-05-16 20:19:34 följande:
    Får man vara med här ? :D jag har BF 18 januari :) mitt andra barn
    Välkommen! Och grattis! :)
  • Mysgosmys

Ok, då vet jag... Hade velat göra vul själv, men har för mig att det är nå risker med det så därför tycker de inte att man ska göra det så tidigt??
    Livrädd för mf och ma, men bm verkar tro att det knappt händer för hon viftade i stort sett bara bort mig när jag försökte diskutera min oro... 

• MissT
    LoboSonora skrev 2011-05-16 20:33:36 följande:
    Tack så mycket =) Hoppas veckorna går fort nu så man kan göra ett VUL , vill inte gå förtidigt eftersom det är risk att de inte hittar nånting just då.. Är rädd att jag ska börja blöda igen oxå, det gjorde jag sist med min son. Blödde i typ 4 veckor och en gång åkte jag till och med till akuten då rådgivningen sa att jag fått missfall.. Så jag hoppas på en blodfri graviditet =)
    Usch då Hoppas verkligen du slipper blödningar denna gång. Jag fick MA i dec och ska få komma på vul på fredag. Ser fram emot det men är samtidigt nervös...... Förstår om du inte vill göra vul för tidigt, så kände jag också. Fick göra 4 vul sist innan de säkert kunde konstatera MA och det var en rejäl bergodalbana. Ena gången såg det bra ut...nästa inte...osv. Hoppas att det ska gå vägen för oss alla i tråden!
Svar på tråden Januaribebis 2012