• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Mikkan90

Plussade första ggn i vecka 3+4 (äl+11)  men enligt vul var jag lite längre gången.. Vilket inte är möjligt då jag bara hade sex en gång och det var just när äl-slemet slutat. Så måste väx lite fortare eller mät llite fel ^^

Den här gången plussade jag inte förrän 4+5 men tror äl var lite sen så jag gissar att jag blir lite tillbakaflyttad.

• TyckOmMig

Testade 4 dgr innan BIM och det syntes bra-första gången jag tjuvtestade så tidigt men mådde så illa nattetid vilket fick mig att misstänka graviditeten!

• Frökenolson
    cabrera skrev 2011-05-17 10:42:19 följande:
    Inatt har jag vaknat pga illamående 4 ggr... hemskt :( Nån mer som har upplevt det ?
    same here... sov jättedåligt inatt så jag kunde inte jobba långpass idag som jag skulle.. nu är det dags att sova en stund..
  • cabrera

Nee detta illamående är ju inte kul nånstans :) Förstår inte hur ni som jobbar orkar ...jag ligger helt utlsagen på soffan heeela dagarna... :(

• minneli
    cabrera skrev 2011-05-17 16:42:10 följande:
    Nee detta illamående är ju inte kul nånstans :) Förstår inte hur ni som jobbar orkar ...jag ligger helt utlsagen på soffan heeela dagarna... :(
    Imorgon blir tredje dagen hemma från jobbet med "magsjuka". Men jag måste åka på apoteket imorgon och köpa nåt som kanske kan hjälpa. Men det dumma är ju att ett sea-band syns ju... hur ska man dölja det liksom?
  • cabrera

jag har hört att ingefära ska hjälpa mot illamåendet..någon som har testat det??

• curiosa

Poastafen räddar mina dagar just nu och jag vågar inte ens testa att vara utan det.
    Är på praktik i 4 veckor mitt under den värsta tiden och måste genomföra den för att få betyg i kursen. Nu har jag tur att det är ganska korta dagar men jag måste stå upp hela tiden och det är jobbigt.Sover gott i soffan när jag kommer hem och ett par timmar framåt.

• minneli
    cabrera skrev 2011-05-17 16:54:31 följande:
    jo dom gör ju det.. har du provat prostafen? De hjälper mig lite iaf :)
    Det lutar nog åt att jag köper det imorgon!

Nu ska vi åka och berätta för mina föräldrar.... =D
  • TAN

hej! FÅr jag vara med=) plussade idag på bim-1 befinner mig nog i vecka 4 tror jag... BF 24 januari! har ni kunnat slappna av ännu med tanke på missfallsrisken i början??

Svar på tråden Januaribebis 2012