• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • minjalin
    Pusselbiten86 skrev 2011-12-23 19:27:04 följande:
    Klarar man o genomföra en förlossning själv utan stöd från någon kompis, pappan osv?
    Beror nog på vad man får för typ av förlossning...
  • ccecy
    Pusselbiten86 skrev 2011-12-23 19:27:04 följande:
    Klarar man o genomföra en förlossning själv utan stöd från någon kompis, pappan osv?
    Jag skall göra det, beroende på om min mamma är ledig från arbetet eller inte. Hon har varit själv på flera av mig och mina syskons förlossningar också pga. att pappa har varit sjöman, nu är han dock sjukpensionär
  • fabler

Grattis LillaEko till lilla Stella!!!!

Här är man hemma efter första julfirandet. I och med att de nu är regn ute och planen med att åka skridskor imorgon rätt förstörd så ska jag nu försöka komma underfund med vad jag ska ge sonen i julklapp på morgonen... han skulle ha fått skridskor och hjälm men de känns just nu endast elakt att ge han de på morgonen. Lutar åt en film och lego istället.

elias är världens sötaste!!!
  • roxylady

Gaaah! Jag har ont i BÅDA revbenen nu och kan knappt röra på mig.. gissa om det var jobbigt att pynta gran och städa här hemma idag.. suck!!!

Tur att man är ledig en vecka nu innan man ska jobba de sista 2,5 dagarna!!

God Jul nu på er tjejor!!! Tomte

• fabler
    roxylady skrev 2011-12-23 21:05:49 följande:
    Gaaah! Jag har ont i BÅDA revbenen nu och kan knappt röra på mig.. gissa om det var jobbigt att pynta gran och städa här hemma idag.. suck!!!

Tur att man är ledig en vecka nu innan man ska jobba de sista 2,5 dagarna!!

God Jul nu på er tjejor!!! Tomte
    vad drygt för dig! Hoppas du får sätta dig och vila lite nu.

Själv har jag fått så sjukt ont i halsen, både jag och sambon har gått och fått nån dryg förkylning. Jäkla tur att vi bara ska va med min mamma, låtsas pappa, syster och hennes sambo imorgon.
  • Moniqe1979

haha jag har hållt på nästan 2 timmar nu för att sätta ihop den jäkla plast granen inte för att det är svårt utan för att jag får sammandragningar så fort jag antingen sträcker på mig eller böjjer mig *dryyyygt* kommer vara midnatt innan den är färdig pyntad tror jag...

• roxylady
    fabler skrev 2011-12-23 21:14:08 följande:
    vad drygt för dig! Hoppas du får sätta dig och vila lite nu.

Själv har jag fått så sjukt ont i halsen, både jag och sambon har gått och fått nån dryg förkylning. Jäkla tur att vi bara ska va med min mamma, låtsas pappa, syster och hennes sambo imorgon.
    Ja jättejobbigt.. allt blir så jobbigt i allt man gör här hemma :p Ja nu har jag suttit här i soffan i flera timmar

Ursch vad jobbigt att halsen gör ont Skönt med en lugn jul! Det blir det för oss med. Men då får ni krya på er nu!
  • fabler

Moniqe1979 Haha ja de är inte lätt när man får dessa sammandragningar. Själv har jag nu lagt mig och hoppas jag får sova inatt för imorgon kommer svärmor vid nio för att äta grötfrukost, ångrar bittert att jag kom på den idéen.