• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • curiosa

Här är en till som inte mår helt 100 idag.
    Min mage har strulat hela natten men känns nu lite bättre men vi ska inte iväg förens runt kl 14 så förhoppningsvis så har det blivit bättre tills dess.
    Får nog lära mig att choklad inte är det bästa att äta nu för då brakar magen ur direkt.
    Får äta med måtta och bara lugna saker sen, men vad är lugnt för magen på julbordet??

• Pamper

Välkommen till världen Adrian o Stella!!

God Jul på er andra! Har nyss tagit ut saffransmuffinsen o choklad fudgen står i kylen =)

• roxylady

Måste ju skriva det här inne också:) Grattis till lille Adrian Yrla!! Hoppas vi ses snart!

• ccecy

Blir ett experiment med hur man ska få all julmat att rymmas! :D och grattis till Lilla Eko och Yrla ! :) 

God jul till er alla! :)

• Haanky

God Jul!!! har sån mensvärk till och från hela natten å nu på dagen... :/ måste magen bli hård för att det ska vara en sammandragning eller förvärk??

• shadowstorm

God Jul, hoppas ni får en härlig jul....själv valde sambon min att stanna 35 mil ifrån oss istället för fira jul med oss så jag är rätt ledsen :( men försöker hålla humöret uppe för sonens skull...

Och grattis till er som fått era små :)