• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • roxylady
    Moniqe1979 skrev 2011-12-23 21:35:35 följande:
    haha jag har hållt på nästan 2 timmar nu för att sätta ihop den jäkla plast granen inte för att det är svårt utan för att jag får sammandragningar så fort jag antingen sträcker på mig eller böjjer mig *dryyyygt* kommer vara midnatt innan den är färdig pyntad tror jag...
    Haha samma sak här :p Nu är jag dock äntligen klar! Nu står den där så fint å lyser och paketen är färdiga med sina rim på

Du får vila i massor när ni fått upp granen
  • Yrla

Hej på er! Den 21/12 klockan 23.15 så tittade vår lilla Adrian ut. Han vägde 3320 och var 49 cm :) blev igångsatt klockan 12 på förmiddagen eftersom mitt vatten gick redan på tisdagen. Förlossningen gick hur bra som helst och Bm var så mysig! Vi är dock kvar på bb än eftersom det gick över 18 timmar innan Han kom från det att vattnet gick. Dessutom har Han gulsot :( men verkar som att vi får åka hem imorgon:) Grattis lillaeko!!

• Ms J

Grattis Yrla!

Det börjar hända saker i denna tråden minsann! Känns nära för en annan med nu även och det är 34 dagar kvar. Ger en hopp om att det finns ett slut på denna graviditet! Hihi!

• Cia80

Grattis Yrla!!

Inom 4 veckor borde bebis kommit ut. Känns nästan lite läskigt samtidigt som jag så klart längtar efter att få träffa den lilla personen som ligger och bökar i min mage

• Zaarah1984

Grattis Yrla till er bebis!

God Jul allihopa!

• missable

Oj, här hände det mycket! Grattis till er båda Lilla Eko och Yrla!

Var hos bm idag, det var inte vatten jag läckte utan det var flytningar som var tunna... Jaja, ner ett kilo har jag gått, men har inte kunnat äta ordentligt pga tanden heller ju! Sfmåttet stack iväg med 2,5 cm så det var skönt och sockret låg ovanligt högt 7,2, men åt en väldigt sockerrik frukost, järnet hade sjunkit med men det ska jag boosta up till den 5 jan.. TUL på tisdag :-P

Ska läsa ikapp resten ordentligt, men fram tills jag hunnit det en riktigt god jul på er mammor

• Jämthund

Jo, men på tal om traditioner. Vi barn (hrm) ja, alltså jag och mina syskon vi har många jultraditioner. När vi var små så band mamma ett snöre i fotändan av sängen som man på morgonen skulle följa. Huset är verkligen insurrat i snöre för vi är ändå tre stycken. Nu bor ju inte jag hemma så jag får mitt snöre vid dörren istället.. I andra änden så ligger det ju då självklart ett morgonpaket och ja, jag tycker fortfarande att det är spännande. Men sista året för mig.. Bebisen får stå på tur till nästa År. Var hos bm idag igen för att kolla blodtrycket. Phew, det hade sjunkt en aning. Var nu nere på 125/95 så det känndes skönt. Kan jag slappna av och njuta i helgen. Var sen och lämnade hund och paket hemma hos mamma och pappa. Imorgon skall vi först till sambons föräldrar men då är det födelsedagskalas och sen hem till mina för julfirande. Just det.. Klockan 08.00 imorgon så serveras minijulbord till frukost här hemma. Läängtar som ett barn inför morgondagen:)