• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • LillaEko

Kikar in och önskar er alla en god jul. Åkte hem från bb nu i em då jag är förvånansvärt pigg efter snittet. Så nu vankas mysig julaftons kväll med mannen och vår ljuvliga dotter i soffan.

• fabler
    shadowstorm skrev 2011-12-24 13:21:23 följande:
    God Jul, hoppas ni får en härlig jul....själv valde sambon min att stanna 35 mil ifrån oss istället för fira jul med oss så jag är rätt ledsen :( men försöker hålla humöret uppe för sonens skull...

Och grattis till er som fått era små :)
    men varför då om man får fråga?

Nu var vi hemma efter julfirande. Konstaterade att de måste varit all fet mat som gjorde att magen sa ifrån. Hände även en gång i början av graviditeten så idag har jag tagit de lugnare med allt gott och ätit mer frukt. Sonen somnade ovaggat i bilen och själv ska jag ta och lägga mig snart... fick ju inte sova många timmar inatt.
    elias är världens sötaste!!!
  • syntetica

Åkte upp till FL tidigare idag, efter riktigt jobbiga smärtor i ryggslutet och SD,
    fick veta att jag är öppen lite mer än 1 cm, så nu får jag vänta och vänta.
    Fick med mig sömntabletter hem och läste lite på fass och janusinfo
    och man ska helst inte äta dom så jag avstår och surar lite.... 

• shadowstorm

För han hade feber och sket i att sätta sig på bussen som var betalad och klar! Istället lämnar han mig ensam mycket mycket sjukare än honom och med en sjuk son och ta hand om.....Som vill leka och busa med alla nya leksaker och behöver hjälp.....

Enda jag säger jag är missnöjd på min sambo!

• Sapato

God Jul på er alla och grattis till er som fick bebis i julklapp!!

Kom nyss hem från vårt firande, har mått piss idag så det var mindre kul
    Men sonen är nöjd med dagen och sitter just nu, ja så här sent, och bygger sitt lego han fått idag Hoppas på lite sovmorgon imorgon.

• bumbi 84

Grattis Yrla till sonen!

Hoppas alla haft en bra jul! 

Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • Empa86
    LillaEko skrev 2011-12-24 17:23:45 följande:
    Kikar in och önskar er alla en god jul. Åkte hem från bb nu i em då jag är förvånansvärt pigg efter snittet. Så nu vankas mysig julaftons kväll med mannen och vår ljuvliga dotter i soffan.
    MysigtGlad
  • Moniqe1979

hu haft en UNDERBAR men sjukt jobbig dag trots att jag inte gjort i stortsett någonting utan maken och mammam fixat det mesta så var jag HELT slut och somnade i fotöljen när de sista gästerna gått hem. idag var vi 8 till middag och ett fika sällskap som kom förbi under dagen så jag BÄVAR inför morgondagen då makens släkt kommer hit då kommer vi vara närmare 25 personer om alla är friska och krya *hilfe*

MYSIGT men jobbigt!!

• Zaarah1984
    LillaEko skrev 2011-12-24 17:23:45 följande:

Vad skönt att få komma hem