• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • fabler
    Cia80 skrev 2012-01-01 09:49:47 följande:
    Åh, vad spännande för er som det är på gång för.
    Här är det så lugnt som det kan vara. Su nu är det väl bara att ställa in sig på att gå över tiden
    de tänker jag inte ställa in mig på förrens på torsdag då de är bf då kommer jag måla fan på väggen och tro att jag får lov att gå två veckor över.

Som tur är så är det faktiskt inte så jobbigt att va gravid just nu, enda är just de att jag måste kissa 100ggr på natten. Men sonen behövde jag aldrig kissa på natten men å andra sidan vaknade jag då varenda gång jag skulle vända på mig för att jag hade så ont och så är de inte nu.
    elias är världens sötaste!!!
  • Jämthund

Vilken pissnatt. Vaknade knappa timmen efter jag somnat och höll på att spy. Jättemysigt. Kissat 7 gånger samt vaknade vid 4 med halsbrännan från helvetet. Letade upp någon form av tablett.. Somnade sittandes mot väggen och vaknade en timme senare med lika jävla illa halsbränna igen. Legat och läst förlossningsnerättelser typ halva natten.. Skitnatt! Har heller inte sovit hemma inatt utan hos m & p men det blir tomt att ligga ensam. Kärleken jobbade till tre inatt så det var inte mycket att ge sig hem efter 12-slaget heller i gårdagens halka.

• Cia80
    fabler skrev 2012-01-01 10:01:41 följande:
    de tänker jag inte ställa in mig på förrens på torsdag då de är bf då kommer jag måla fan på väggen och tro att jag får lov att gå två veckor över.

Som tur är så är det faktiskt inte så jobbigt att va gravid just nu, enda är just de att jag måste kissa 100ggr på natten. Men sonen behövde jag aldrig kissa på natten men å andra sidan vaknade jag då varenda gång jag skulle vända på mig för att jag hade så ont och så är de inte nu.

Hehe
    Aj aj, jag undrar hur långt ner bebis ligger nu. För en liten stund sen så låg h*n garanterat på en nerv, för attans vad ont det gjorde...långt ner.
  • shadowstorm

Nu verkar ni var på G här :)

Själv vakna jag upp att jag var kladdig från muppan till och med ryggen...och blött och äcklig...så kanske var ännu mer slempropp som kom? VIDRIGT så det var fooort in i duschen....

• fabler

Shadowstorm ja de lät ju mindre trevligt faktiskt. Jag vill också se lite av slemproppen nu.

elias är världens sötaste!!!
  • shadowstorm
    fabler skrev 2012-01-01 10:49:45 följande:
    Shadowstorm ja de lät ju mindre trevligt faktiskt. Jag vill också se lite av slemproppen nu.
    Ja jag kände mig inte så ren om jag säger så....uuuuh...Så sover nog med trosskydd i natt...Bläää men kan ju hoppas detta är tecken på att nåt är på G inom de närmaste
  • Haanky

spännande!! nu verkar det va fler som är på g... själv sitter ja me de vanliga mensvärkarna och tror det är långt till en fl... lycka till alla!!!!

• Kissekatten

BF+5 Det är nu det känns helt onödigt att jag har gått och oroat mig helt i onödan... Nu känns det mer som det aldrig kommer hända nåt!

Dotter f. 2010-03-10, syskon BF 2011-12-27
  • Haanky
    Jämthund skrev 2012-01-01 10:09:49 följande:
    Vilken pissnatt. Vaknade knappa timmen efter jag somnat och höll på att spy. Jättemysigt. Kissat 7 gånger samt vaknade vid 4 med halsbrännan från helvetet. Letade upp någon form av tablett.. Somnade sittandes mot väggen och vaknade en timme senare med lika jävla illa halsbränna igen. Legat och läst förlossningsnerättelser typ halva natten.. Skitnatt! Har heller inte sovit hemma inatt utan hos m & p men det blir tomt att ligga ensam. Kärleken jobbade till tre inatt så det var inte mycket att ge sig hem efter 12-slaget heller i gårdagens halka.

fyy ja hade me halsbränna från hell i natt!! undra om det är för den goda och sena maten.... så fort man a sig rann det upp magsaft i munnen... blää
  • Haanky
    Jessica82 skrev 2012-01-01 07:27:58 följande:
    sitter med värkar.. oregelbundna är dom just nu efter ett bubbelbad men intensiva när dom väl kommer. längsta paus imellan var på 13 min, har inte sovit mer är 2 timmar mellan kl 1 och 3

nervös så in i bomben, har gått på aurora samtal pga förlossningsrädsla efter mina tidigare förlossningar och vi gjorde en bra planering som inkluderade tens-apparat bla. nu fungerar inte apparaten och värkarna sitter i magen istället för i ryggen som det gjort dom tidigare gångerna, så massage funkar inte heller ingenting blir som man tänkt sig

Nu ska jag försöka äta nånting och hoppas nerverna håller sig i ordning     

hur går det för er? åkt in än? det kommer gå skit bra!! din kropp vet exakt hur den ska göra om du bara vågar låta den göra det!!! lycka till!!!