• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • got2b

Skönt att vi klarade oss till nya året. Nu är det lite drygt en månad tills jag har bf, men känner faktiskt ingen brådska. Kommer inte försöka skynda på detta utan anser att bebis kommer när den är redo. Hade för övrigt en väldigt trevlig kväll igår. Fick visserligen ganska ont av att sitta på en stol typ hela kvällen men det var det värt. Kom i säng först vid 5 i morse och vaknade kl 13 :) Får passa på och sova när man kan. Kommande vecka bjuder på föräldragrupp och bm besök.

• fabler
    got2b skrev 2012-01-01 15:53:37 följande:
    Skönt att vi klarade oss till nya året. Nu är det lite drygt en månad tills jag har bf, men känner faktiskt ingen brådska. Kommer inte försöka skynda på detta utan anser att bebis kommer när den är redo. Hade för övrigt en väldigt trevlig kväll igår. Fick visserligen ganska ont av att sitta på en stol typ hela kvällen men det var det värt. Kom i säng först vid 5 i morse och vaknade kl 13 :) Får passa på och sova när man kan. Kommande vecka bjuder på föräldragrupp och bm besök.
    Ja de är väl ett som är säkert att bebisen kommer när den är redo. Tvivlar man kan göra så himla mycket för att påverka detta och kan man påverka så är de nog marginellt och man kommer aldrig få svar på om de var de man gjorde eller om tiden ändå var inne.
    elias är världens sötaste!!!
  • partouze

Lillajag89- ja har färsk från krukväxt som jag kokade flera blad på. Man kanske ska testa torkad ?

• Lalo2

Skönt att vi klarade oss till nya året. Nu är det lite drygt en månad tills jag har bf, men känner faktiskt ingen brådska. Kommer inte försöka skynda på detta utan anser att bebis kommer när den är redo. Hade för övrigt en väldigt trevlig kväll igår. Fick visserligen ganska ont av att sitta på en stol typ hela kvällen men det var det värt. Kom i säng först vid 5 i morse och vaknade kl 13 :) Får passa på och sova när man kan. Kommande vecka bjuder på föräldragrupp och bm besök. Tack!! Inte bara jag som inte stressar och hetsar över att bebis ska komma....

• LillaJag89
    partouze skrev 2012-01-01 16:20:16 följande:
    Lillajag89- ja har färsk från krukväxt som jag kokade flera blad på. Man kanske ska testa torkad ?
    stod torkad på de sidorna jag såg. sambon köpte både färsk och torkad så jag blandade.
    Dricker första koppen nu, med lite honung i. Smakar inte jätte gott, men går absolut att dricka.