• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • curiosa

Åh vad jag är nöjd att klarat över årsskiftet och så många man fick "slå på näsan" nu.
    Så nu ska den ut inget lugn och ro här inte längre :)

• pernillis

vill ha ut min bebba nu!!! tips för att få igång en förlossning?? något som fungerat på er? eller är det bara en myt att man kan få igång den själv? BF 15/1

• Jessica82

nu åker vi in till fl... 10 min mellan värkarna men dom är sååå intensiva och känner mig så bajsnödig fast inget kommer såklart.. aj hjälp pust.. får vll se vi blir säkert hemskickade igen men får iallafall veta om det är på riktigt eller inte

• ccecy
    Jessica82 skrev 2012-01-01 14:36:47 följande:
    nu åker vi in till fl... 10 min mellan värkarna men dom är sååå intensiva och känner mig så bajsnödig fast inget kommer såklart.. aj hjälp pust.. får vll se vi blir säkert hemskickade igen men får iallafall veta om det är på riktigt eller inte
    Hoppas allt går bra! :) om inte annat kanske dom kan ge något som lindrar lite så du klarar att va hemma ett tag till! eller så kanske värkstimulerande! :) Lycka till!
  • chicopico

Oj vad spännande med alla som har värkar jag tänkte käka en stor fet pizza ikväll med massa vitlök det gjorde jag kvällen innan min andra förlossning satte igång, inte för att jag tror de va pizzan som gjorde det men jag är sjukt sugen på pizza Idag så de skadar ju inte

• mabuse
    shadowstorm skrev 2012-01-01 14:01:01 följande:
    buuuuuu det har slutat hoppas det kör igång mer med full styrka , vill inte bli lurad
    Vilken otur, så att säga :( Håller tummarna för att det kör igång igen!
     Ooh! Lycka till!
  • chasmin
    Lycka till!!! *avis*
  • Haanky

avis på er med värkar :D:D:D va man är otålig nu hahah tänk här går man å väntar i 9 månader å sen när det handlar om dagar så är man heeeeeeeeeeeeeelt slut och förväntansfull haha som att vänta på tomten när man va liten!!! man bara längtar såååå mycket!!!!!

• Cia80

Lycka till!