• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Carolaj83

kollade igenom bf listan....det är ju några där som har bf idag, men vet dock inte hur många av dom som fortf följer denna tråd

Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012
  • mabuse
    Endo86 skrev 2012-01-01 17:33:32 följande:
    Har haft ont i nedre delen av magen nu i en vecka igår blev det extremt o jag åkte till förlossningen.. en halv cm kvar på tappen och öppen ca 1,5 cm.. fick åka hem på 2 citodon.. har fortfarande ont men kan inte säga att jag har "värkar" direkt.. hmm om det bara kunde dra igång ordentligt nu! vecka 39 nu ( 38 + 4)
    Någon mer som haft liknande.. betyder detta att det e på G eller vad??
    Jag var på förlossningen imorse och halva tappen var borta och som jag förstod var det 1 cm öppet (vet om man egentligen kan säga öppet innan tappen är utplånad?). Har också mycket ont i nedre delen av magen, som mensvärk och tryck och så, men inga värkar som jag uppfattar det, så det verkar som vi har det ganska lika. Men barnmorskan sa till mig att det inte behöver betyda att något är på gång och på det jag googlat fram verkar det stämma. Det är bara att vänta och se helt enkelt! Snart snart är våra bebisar här!

Helt underbar video shadowstorm
  • fabler
    Carolaj83 skrev 2012-01-01 19:17:33 följande:
    kollade igenom bf listan....det är ju några där som har bf idag, men vet dock inte hur många av dom som fortf följer denna tråd
    nej de känns som de droppat av en hel del för från början var de sjukt många som skrev. Men de kanske är desto fler som bara läser och aldrig skriver här.
    elias är världens sötaste!!!
  • shadowstorm

Jag har en hemsk mensvärk och småvärkar....ska åka in på undersökning om ett tag för kolla så det inte var vattnet som börja gå när jag var sådär blött och kladdig nrä jag vakna ;P

• ccecy

är på 4e maskinen tvätt nu :) äger inte egen tvätt maskin, så brukar tvätta hos mina föräldrar, så dom tvättar åt mig o jag åt dom :) men efter dehär ska ja nog ta de lugnt :D får fortsätta imorgon! :)

• Marsätt
    shadowstorm skrev 2012-01-01 19:37:44 följande:
    Jag har en hemsk mensvärk och småvärkar....ska åka in på undersökning om ett tag för kolla så det inte var vattnet som börja gå när jag var sådär blött och kladdig nrä jag vakna ;P

Dansen kanske gjorde susen då ;) Lycka till!!
    ♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥ ♥Skruttan 2012♥
  • Jenna Dark

Några droppar av, andra kommer in...

Personligen tycker jag att jag idag har mer gemensamt med er än med de i dec-tråden.
    INGEN bryr sig om nåt jävla Bf-datum om nåt år, då tänker man nog bara på dagen då bebis föddes, vilket för mig nu blir i januari, år 2012, inte sist ut 2011.
    Bara en tanke...

Har ni också startat en fb-grupp?

• Haanky
    shadowstorm skrev 2012-01-01 19:37:44 följande:

hoppas de ser några tecken att det är på g då :D:D lycka till och håll oss uppdaterade :D
  • Haanky

kom ihåg ni som glömt skriva in er i bf listan att göra det så man kan hålla jkoll på er ;) kontriollfreak som ja är ;)Solig