Januaribebis 2012
Om man inte känner barnet så som man brukar ska man åka in och inte nöja sig med att lyssna på hjärtljuden utan även begära ett UL för att se barnet.
Se här tjejer om ni inte läst ännu: www.familjeliv.se/Vantar_barn/1.1389629
Syoss: Jag kan absolut inte kolla på alla förlossningsprogram som går på tv. Får panik då
Så förstår dig, även om jag såg på Sanning & Konsekvens och inte tyckte det var läskigt utan mer upplysande om att man inte ska låta bli och söka hjälp ifall man känner att något inte står rätt till.
Så är det för vår del också. Både sambon och sonen har kämpat med att få känna sparkar och visst någon enstaka har dom fått.
Men igår var det ett himla liv i magen och vi alla 3 låg och kollade hur bebis rullade runt, sparkade och hade sig i flera minuter.
Var så häftigt att se, sonen var helt lycklig
Var precis hos bm. Deras dator låg nere så blev lite struligt men allt såg bra ut. Ska dock till läkaren då jag haft svårt att andas i perioder och hon misstänkte nått med gallan :-/
Empa86: Haha, typiskt
Paet: Skicka bara in nya uppgifter så ordnar det sig med inkomsten
Jag kommer få löneförhöjning i december så måste skicka in papper då så tänkte faktiskt skita i att skicka nu eftersom de redan har mina inkomstuppgifter från när jag vabbar för sonen.
Kramp är pest!!
Tycker det hjälper om man trycker utåt/nedåt med hälen när man ligger ner.. Haha. Svårt att förklara
Men annars läste jag att man ska dricka grapetonic eller grappo innan läggdags
Eller Magnesium eller banan.
Duscha varmt innan man sover.