• Sapato

Januaribebis 2012

Paet: Fick både amningsnapp och vanliga nappar på BB med sonen då det behövdes. Denna gång tänkte jag ta med det själv också ifall vi inte har samma tur att få det ifall det behövs.
    Ersättning kan väl vara super att ha hemma.
    Om min amning strular köper vi det på vägen hem, vår ica här i huset har öppen 7-22 varje dag eller statoil 500m bort som är öppet dygnet runt.

Idag ska jag packa Bb-väskan + sonens väska ifall han måste sova borta.
    Känns som jag ska glömma något, tur vi bor nära sjukhuset 5min med bil.

Nu drar måste jag ut och se människor, blir förvrastlös här hemma

• Sapato

Stava kan jag inte.. Haha. Drar ut lite nu för är så rastlös menar jag

• Sapato

Det är OKEJ

Har inte bestämt men tror 2st av varje i 50 och 56.
    Men blir nog heldräkter så tar inte så stor plats.
    Sonen hade 50 länge och gissar på att denna lille kille i min mage är ungefär lika stor.

Hur mycket packar ni andra med er??

• Sapato

Paet: Låter rätt lika i våra graviditetet. Det jag tycker är allra jobbigast är att inte kunna sova på mage.

• Sapato

Åhh neeej, jag tror bebis vände sig med huvudet uppåt nyss
    Fyfan vad ont det gjorde, om det är så kommer jag bli sååå ledsen. Ska till bm på fredag så får se vad hon säger.
    Kan lika bra göra kejsarsnitt då!!

• Sapato

Har inte känt så mycket innan men nu har jag haft mellan 6-7 min mellan värkarna sen innan 21. Tog nyss 2 alvedon så får väl se om det lugnar sig. Jobbigt om det är allvar nu då sonen sover och jag har inte ens packat väskan
    Jag som ska göra köttgryta imorgon!!

• Sapato

Fair: Här var det ingen förvarning. Vågar knappt tro att nått är på G.
    Lugnar sig säkert snart och sen går man över tiden 2 veckor.. Haha

• Sapato

Okej, kom igen nu kroppen. Var öppen 3cm vid 11.. Är hemma nu med värkar på 5-6 min. Förlossningen vill hålla mig hemma ett tag till så promenerar runt här

• Sapato

Zatori: så har jag haft det sen 21 igår.. Fy attans vad ont jag har. Får se vem av oss som får först, tippar på dig

• Sapato

Celma snow: VAAA?? Fan, orka åka till annat sjukhus. Jag blir så trött, därför de försökte övertala mig att hålla mig hemma när jag ringde sist!
    Mina värkar är nog runt 6min nu. Ska klocka och se igen.
    Men kan inte gå så här hela natten det går bara inte..

• Sapato

Nu ligger jag på SÖS.
    Dom ringde mig och ville att jag skulle komma in, blev chockad faktiskt.

• Sapato

Celma snow: Spännande, får vi se vem som får först. Kanske möts här i korridorerna..
    Står och hoppar i rummet just nu.. Haha. Fyfan vad värkarna gör ont

• Sapato

7:17 kom vår lille grabb. 3830g och 53cm.

Celma Snow: Grattis!! Om du hörde någon skrika HÖGT var det jag.. Haha!!

Grattis till er andra som också fått

• Sapato

Gick över 5 dagar med sonen för snart 6år sedan men den här lille gossen behagade komma ut på BF, fredag den 13:e är inte längre otursdag i vår familj

• Sapato

Lycka till Leia

Jag är så nyfiken på er så kollar in från mobilen när liten sover(som han gör mest hela tiden)

• Sapato

Hej tjejer!
    Kikar in och ser hur det går för er

Paet: Skit i dom, fick höra samma sak när jag var gravid med ettan och livet var sig rätt likt för vår del efteråt dock med lite mer planering. Jag ser absolut inte barn som ett hinder, sonen har jag i princip alltid tagit med överallt.
    Får se hur det blir nu med 2 kids. Gissar på helt underbart

Ut och spring i trappor, käka ananas och färdknäppa så mycket ni kan så ses vi snart i andra tråden..

Svar på tråden Januaribebis 2012