• Sapato

Januaribebis 2012

missable skrev 2011-10-18 13:29:56 följande:
    ÅH! Håller på att leta lite recept, fyller 25 i december och tänkte bjuda på kakor/muffins och tårta, men man måste ju provbaka... 

Kolla in detta receptet! Att dööööö föööör!
    www.stumbleupon.com/su/2WFz8r/gingerbreadbage... 
    Men åhhhh vad gott
  • Sapato

Tjockis får jag höra på jobbet men sa till en där idag att jag borde kalla honom tjockis istället då han är tjockare än mig trots att jag är gravid Kunde inte låta bli.. Haha

• Sapato

Ames: haha, folk alltså.
    Jag är skit noga med att lära min son att alla ser olika ut och man behöver inte kommentera folks utseende för de vet nog själva hur de ser ut!!

• Sapato

Jag gillar att vara gravid men är trött på att inte vara lika rörlig som jag brukar, vill promenera, använda höga klackar osv.
    Men magen och uppmärksamheten är rolig och mysig.

Hade foglossning trodde jag så beställde tid till sjukgymnasten tills idag, men smärtan var helt borta då jag kom dit imorse.
    Men fick ett litet träningsprogram man kan göra hemma för att bygga upp bäckenet och ryggen inför förlossningen så det var toppen. Så ikväll blir det hemmaträning.

Nu är vagn beställd
    Bugaboo Cameleon All Black från familjetorget.se
    Man får 500kr rabatt för varje 6000kr man handlar för så fick 1000kr rabatt då jag beställde lite tillbehör!!

Vad verkligt det känns nu när vagn är på ingång

• Sapato

Paet: De kör hem den men vi bor nära iallafall
    Har byggt ihop 2 buggor innan så känner att jag kan det (kommer säkert min strula bara för det, haha)

Har bara gjort programmet hos sjukgymnasten och övningarna då kändes super bra. Jag kände att övningarna var rätt för en gravidkropp om man säger så
    Får väl se om jag klarar mig utan bälte..

• Sapato

Haha, virrpanna 1 är jag. Kom på nu att jag sa till sjukgymnasten att jag är i v.27 men är i v.29

Paet: Nej, har byggt ihop åt kompisar. När sonen föddes för snart 6år sen så hade jag bla Urban Jungle och några andra modeller men ej bugga.

• Sapato

Paet: Bokade ingen ny tid utan går dit vid behov. Gjorde träningsprogrammet nyss och det kändes skönt, hade sällskap av sonen som dock tolkade det på sitt sätt

UJ är en jätte bra vagn, dock minus då den endast är framåtvänd vid sittläge.

• Sapato

Tärning6: haha, nej ibland går tråden fortare än fortast!!

Min dag:
    Käkade frukost på ett cafe med sonen
    Var hos sjukgymnasten
    Jobbade och glömde matlåda så blev en tunnbrödsrulle till lunch
    Beställde barnvagn
    Körde träningsprogrammet från sjukgymnasten
    Duschade
    Och nu ligger jag i sängen och surfar på min Iphone

Svar på tråden Januaribebis 2012