• Sapato

Januaribebis 2012

Jag har jobbat(suttit på en stol vid datan)
    Hämtat sonen på förskolan
    Lagat middag(kokat makaroner och stekt korv)
    Slängt ihop en bulldeg

OCH jag har så sjukt ont i magen, är det normalt att få så ont av att göra så lite???
    Vad ska jag göra tjejer??

• Sapato

Idag mår jag toppen istället, haha. Skuttade upp för trappan på jobbet och har inte ont någonstans. Känner mig helt ogravid

Skumt hur det kan vända så där..

• Sapato

Paet: Jobbar också till nyår (går hem 30dec) jag har Bf 13jan.
    Hade velat jobba längre men blir så konstigt med jobbet och vikarien men vi får se hur jag gör.

• Sapato

Jag är tvärtom alla andra då för jag vill jobba så länge det bara går, blev nästan (observera) besviken att jag blev flyttad från den 21jan till 13jan för då kan jag inte jobba lika länge som jag hade tänkt in i januari.

• Sapato

Liina87: Boka tid hos sjukgymnasten direkt för där får du super bra tips.

Annars gå med rätt skor, sitt ner och klä på dig, gå som ett barn i trappor...

• Sapato

Liina87: Så hade jag med att det gjorde ont vid "vila" så därför är det viktigt att man gör det som rekommenderas när man rör sig fysiskt. För det är oftast efteråt man får ta smällen.

• Sapato

Zatori: Det är nu man börjar samla på sig rejält med vatten om man har otur. Låter som att det är det du gör.

• Sapato

Sonen är borta på egna äventyr i helgen så vi är själva.
    Sambon har varit iväg på eftermiddagen så har faktiskt gjort ingenting( har dammsugit iofs)
    Blev hungrig nyss så ställde mig och fixade köttbullar och makaroner då jag inte kunde komma på något lättare när jag inte alls hade lust med matlagning idag.
    När allt står och puttrar ringer sambon och frågar om han ska köpa med sig mat.. Sa självklart nej och när vi lagt på började jag stor tjuta.. Haha. Gravidhormoner på max

• Sapato

Elison: från vilka boxar är det? Har fått max 2blöjor i varje box och har hämtat 3st

Svar på tråden Januaribebis 2012