Januaribebis 2012
Grattis till er alla!
Är i vecka 5 nu. Var på mvc i veckan och fick göra VUL, fick en bild på pricken
Vi har försökt i några månader och nu tog det sig äntligen. Har en 5åring som är super lycklig över att få syskon.
Grattis till er alla!
Är i vecka 5 nu. Var på mvc i veckan och fick göra VUL, fick en bild på pricken
Vi har försökt i några månader och nu tog det sig äntligen. Har en 5åring som är super lycklig över att få syskon.
Grattis alla mammor och blivande mammor på vår dag!
Paet: hade tur då den som gör UL var där just då och hade en tid
Blev så verkligt trots att man bara ser säcken och pricken
Gillar inte heller sånna trådar trots att jag hoppas på en flicka själv nu. Men tror det blir en pojke då jag mer ser mig som e pojkmamma och det blir toppen det med så klart
Skulle ALDRIG välja innan eller hokuspokusa för att få en dotter.
Funderar på om man ska försöka se könet på UL eller få en surprice. Hur ska ni höra??
Skulle vilja vänta men vet inte om vi orkar till BF.
Med sonen såg sambon direkt i kom in i undersökningsrummet
Jag önskar också mest att barnet är 100% friskt men tyvärr tror jag inte att det blir så då min son har en sjukdom(syns ej utanpå) och vad jag läst mig till brukar syskon åka på samma
Men då är vi iaf förbereda och kan ligga på från dag 1 för med sonen fick vi kämpa över 1 månad på att få hjälp
Nä, hände en kompis. Dom satt med bara rosa kläder och ut kom en pojke
79a: neeej
håller tummarna för er.
Bombarderar tråden ikväll
Sambon berättade för sonen att jag e gravid och nu berättar sonen för hela världen, så jobbigt när man inte ens passerat v 12.
Imorse träffade jag några föräldrar på väg till jobbet som hade hört nyheten och sa att nog ingen missat den.
Jo, det är klart det svider om någon som kämpat fyra månader sitter och klagar till någon som kämpat i flera år. Skulle också bli ledsen om någon önskade månad eller kön framför mig om jag hade svårt att bli gravid.
Men det är ju så att ens egna problem alltid är störst. Vissa tänker inte längre än näsan räcker!!
Puhh, har varit ute och promenerat över 1 mil. Så härligt älskar att gå
Hur vill ni föda?
Jag vill inte göra kejsarsnitt, hade så ont efteråt sist
Men BM sa att chansen är stor för det, usch!!