• Sapato

Januaribebis 2012

Paet får kolla där imorgon

• Sapato

Är i v.19 idag och känner sparkar och buffar under naveln och på sidorna där. Allra mest typ 5cm under naveln.
    Det "gurglar" massor också, känns som socker dricka eller som att någon blåser i ett sugrör ner i en mugg och det tycker jag känns väldigt obehagligt ibland.

• Sapato

"Köpte" precis en säng på Blocket. De ville inte ha pengar utan man skulle smsa för att hjälpa svältande i Afrika.
    Jätte fin är sängen

• Sapato

Shadowstorm: Hon sa att de hoppas på att fler gör som dom med tanke på hur världen ser ut
    Själv har jag fadderbarn, är världsförälder + att vi skänker pengar som kommer fram 100% eftersom vi skickar dom direkt till personen/personerna i det landet vi skickar till

• Sapato

Nu börjar de hemska drömmarna för min del förresten
    I natt drömde jag att jag fick en störtblödning, vaknade och gick till toan och kollade så allt var bra.
    När jag la mig i sängengen igen så visade liten att h*n kunde sparkas iallafall

• Sapato

Usch, har ont i magen idag. Sitter på jobbet och funderar på om jag ska gå hem eller jobba en stund till.

• Sapato
    Someday skrev 2011-08-23 16:28:16 följande:
    Gå hem!
    Ska nog göra det. Jag som hade tänkt promenera 5km på vägen hem. Har träningsskor och allt
    Aja, bara åka hem och slöa..
  • Sapato
    MaHo89 skrev 2011-08-24 10:56:26 följande:
    Något var fel. Vad vet vi inte. Ska till smvc imorgon på nus men fy fan för detta.
    Hon sa att benen var för korta för v 19+1 och snarare var som de skulle vara v 15 men huvudmåttet stämde med 19+1. Jag fattar just nu ingenting då de för två veckor sen (v 17) mätte och då såg det bra ut både huvud och ben
    Men nej vad jobbigt
    Håller tummarna att allt är bra...
  • Sapato

Hade jävulsk halsbränna med sonen men minns inte när det började. Än är det lugnt och om det kommer får jag väl sno lite nexium av sonen som har reflux..

Svar på tråden Januaribebis 2012