Januaribebis 2012
Paet får kolla där imorgon
Paet får kolla där imorgon
Är i v.19 idag och känner sparkar och buffar under naveln och på sidorna där. Allra mest typ 5cm under naveln.
Det "gurglar" massor också, känns som socker dricka eller som att någon blåser i ett sugrör ner i en mugg och det tycker jag känns väldigt obehagligt ibland.
"Köpte" precis en säng på Blocket. De ville inte ha pengar utan man skulle smsa för att hjälpa svältande i Afrika.
Jätte fin är sängen
Shadowstorm: Hon sa att de hoppas på att fler gör som dom med tanke på hur världen ser ut
Själv har jag fadderbarn, är världsförälder + att vi skänker pengar som kommer fram 100% eftersom vi skickar dom direkt till personen/personerna i det landet vi skickar till
Nu börjar de hemska drömmarna för min del förresten
I natt drömde jag att jag fick en störtblödning, vaknade och gick till toan och kollade så allt var bra.
När jag la mig i sängengen igen så visade liten att h*n kunde sparkas iallafall
Usch, har ont i magen idag. Sitter på jobbet och funderar på om jag ska gå hem eller jobba en stund till.
C3c Grattis, men varför går livet i bitar??
Hade jävulsk halsbränna med sonen men minns inte när det började. Än är det lugnt och om det kommer får jag väl sno lite nexium av sonen som har reflux..