• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Velociped

leia - jag har det exakt likadant. Är nästan helt övertygad om att det är en kombination av flytningar och slemproppen då det kommer små gulbruna klumpar ibland, samtidigt är det som riktigt vatten stundvis. Men om man läcker vatten ska det väl komma kontinuerligt och inte lite pö om pö?

• Alltochinget

Fredag den 13de. Blir det några bebisar idag mån tro? :) här blir det nog ingen bebis på ett par-tre veckor. 10 dagar till BF men räknar med februaribebbis :) har varit ute på promenader med sambon nästan varje dag, ca 5 km. Han vill gärna få igång mig nu, börjar nog bli riktigt nervös stackarn. Själv känns det så långt bort att jag kan föda vilken dag som helst nu.

• twistedtofit

Oj vad alla föder barn! Enda känningarna jag har är mkt sammsndragningar och ibland lite mensvärk! Men jag har bf först om ca 12 dagar och räknar kallt med att gå över 1 vecka ca. Skulle det sätta igång ju skulle jag nog inte fatta någonting. Bebis ligger fortf rörlig och snurrar ibland. Sonen fixerade sig aldrig heller!

• Empa86
    partouze skrev 2012-01-13 00:26:09 följande:
    Då har min prinsessa kommit till världen :) hon kom även på BF 12/1 klockan 16.56 och vägde 3410 till sina 50'cm . Är så lycklig :)
    Stort Grattis!!!{#emotions_dlg.flower}
  • SysterAnna

Grattis till alla nya bebisar!!!

Själv ligger jag i sängen och drar mig. Mannen skulle upp halv sju för att åka och skriva en tenta och jag kunde självklart inte somna om... Så nu ligger jag här och drar mig, har precis ätit en clementin. Får se när man orkar dra sig upp. Har iochförsig ingen press på mig att jag måste gå upp snart så det blir nog en stund till här, är rätt gott att bara ligga här 37 +0 idag. 

• minjalin
    Velociped skrev 2012-01-13 05:49:35 följande:
    leia - jag har det exakt likadant. Är nästan helt övertygad om att det är en kombination av flytningar och slemproppen då det kommer små gulbruna klumpar ibland, samtidigt är det som riktigt vatten stundvis. Men om man läcker vatten ska det väl komma kontinuerligt och inte lite pö om pö?
    Har pratat med förlossningen nu och hon sa att det kan vara flytningar, men det kan även vara fostervatten, men jag skulle ringa tillbaka om ett par timmar så skulle vi ta ett beslut om jag ska åka in och kolla upp det eller inte. Hade kommit ganska mycket i troskyddet nu och då när jag luktar så luktar det sperma. Luktar ditt nåt? Jag käner ingen doft om jag bara luktar på pappret när jag torkat mig eller så, men när det hade samlats upp i troskyddet så luktade det sperma. Inte gammal utan ny. Ledsen för detaljerna xD Tycker bara det är lite konstigt att jag inte haft sånna här flytningar alls innan och nu kommer dom i samband med slempropp och värkar men man kanske kan få sånna rinniga flytningar så plötsligt. Får se vad hon säger när jag ringer tillbaka sen :)
  • Jenna Dark

Nu är min son äntligen ute! efter 5,5 h från igångsättningen till la gran finale, kom han ut kl 06:31. jag är så kär men dötrött....(bf + 16 och han var inte alls villig rller redo vid igångsättningen!)

karma is a bitch if you are....