• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Velociped

Leia - jag funderar också på att ringa in. På pappret luktar det inget särskilt för mig heller men ska gå runt lite med ett trosskydd nu och se.

Jag hade en del flytningar av och till förut men har inte haft något alls på flera veckor, det kom först när jag tror att slemproppen började släppa, förra veckan och blev rejält vattniga pölar fr.o.m igår morse.

Uppdatera gärna om vad fl säger senare. :)

• shadowstorm

Grattis till er som fått =) Nu håller man inte längre koll på hur många eller vilka som får man hör bara plopp plopp plopp ;)

Här har varit en ganska lugn natt, förvärkarna har gett sig tillkänna men mest jobbigt har det varit att vår älskade gosse inte ville sova mitt inatten! Men tillslut somna han om och då sov vi till 8.45 så jag ska inte gnälla för mycket ibland är han upp 5-6!

• Haanky
    shadowstorm skrev 2012-01-13 09:45:51 följande:
    Grattis till er som fått =) Nu håller man inte längre koll på hur många eller vilka som får man hör bara plopp plopp plopp ;)

Här har varit en ganska lugn natt, förvärkarna har gett sig tillkänna men mest jobbigt har det varit att vår älskade gosse inte ville sova mitt inatten! Men tillslut somna han om och då sov vi till 8.45 så jag ska inte gnälla för mycket ibland är han upp 5-6!

hahahah precis plopp plopp hela tiden :D

GRATTIS till er!!! {#emotions_dlg.flower} men ush får man vara så avundsjuk som ja är? hur kan bara några dagar kännas fruktansvärt frustrerande???  när man vet att inom nån vecka är bebis här?? Men är glad för eran skull att ni slipper vänta mer på era små hjärtan Hjärta 
  • missable

Ja plopp plopp plopp är ledordet i tråden nu för tiden!

Grattis partouze, celmasnow och lillajag!!!

Håller med Haanky att det känns så grymt frustrerande i mamma hjärtat... Börjar bli nervös att det ska vara fullt på bb på söndagkväll och vi måste vänta till tisdag... Har rätt så mkt sjukhusrädsla och vill bara komma in på måndag för igångsättningen!!

• elinson
    Alltochinget skrev 2012-01-13 10:08:52 följande:
    Stort grattis! Snart är jag ensam kvar i tråden :P
    nejdå du är inte ensam.. beräknad BF 30 januari... än så länge inga tydliga tecken på att något är på gång.
  • Someday

Jag väntar också med värkar och sammandragningar varje dag...
    Börjar bli så avundssjuk!! Vill inte logga in här längre när jag ser att det dyker upp nya bebisar hela tiden :/
    Det börjar bli olidligt jobbigt att vänta eftersom det gör ont hela tiden men inte vill ta fart. Öppet, moget men inget händer! Försöker med alla huskurer men inget har fungerat hittills...
    Alla, då menar jag alla, ringer och undrar hur det går. Stressande, jobbigt. Snälla kompisar säger att jag ska vila för sen är det glada livet slut. Jag gör ju inget annat!! Vågar inte hitta på något, vågar inte planera, vågar inte bestämma något eller åka någonstans. Sååååååå trött på detta nu!