• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Noras

Åh så härligt att höra om alla som fått sina bebisar! Stort GRATTIS till er alla!

Utflyttningsdatum idag, men det har inte min hyresgäst förstått, så h*n bor kvar i alla fall Skrattande DOCK så är jag liiite glad: hade SD igår heeela dagen så fort jag rörde mig, och klockan halv 5 imorse hade jag en kraftig värk och halv 6 så hade jag en till. Är ju roligt att få NÅTT "livstecken" av att förlossning kanske börjar komma krypande, även fast det bara är någon ynka liten sak  Skrattande
    Ska till BM idag igen för extra koll av blodtrycket, eftersom det har rusat i höjden. Havandeskapsförgiftning var ju det hon började misstänka, så får se nu då om det fortfarande är högt/högre eller om det har gått ner igen.
    Ha en bra dag alla! Glad

• Alltochinget

Grattis stensaxpåse!
    Och grattis paet! Så det var på riktigt :) så himla kul och vilken bra förlossning du verkar haft? Får man höra fl berättelse?

• sandy87

Grattis alla & lycka till ni som åkt in...
    Har sovit sämre än vanligt inatt, det vill säga inget alls :/
    Är nog lite nervös för vad som skall sägas idag (bedömning för igångsättning)
    Jag hoppas så att dom kommer sätta igång mig på absolut senast måndag, men jag får säkert vänta flera veckor ;( 

• fair

I morse på BF +7, kl 04.31 föddes vår andra dotter. Stella vägde 3635g och var 51cm lång. Helt underbar! Förlossningen gick snabbt men bra och nu har vi precis kommit upp på bb för att vila :)

• ccecy

här är det helt dött, bf +2, och inga känningar överhuvudtaget! hade en blödning i måndags, men dom på FL tyckte ja inte behövde åka in, så blev hemma för att avvakta o blödningen va inte mer än en par droppar, så nu är det bara att fortsätta att vänta! 

Grattis till er som fått träffa era små redan! :D

• Jämthund

Stort grattis till alla bebisar i januaritråden:) Själv så ligger jag och myser med lille Olle på magen. Redan en vecka idag och tiden har gått så fort. Älskart:)

• shadowstorm

Ja sömntabletterna gjorde sitt sov från 23-9.00 utan vakna en enda gång sååååå skönt!! =) då kabel det finns hopp om att orka även en dag till.....

• roxylady

Tack för alla grattis!:) Känns skönt att det är över nu. Kommer med FL-berättelse sedan:)