• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • bebis1201

BF + 9 idag... Segt. Har börjat tro att det aldrig ska sätta igång.

GRATTIS alla som fått bebis!! :)

• fair

Grattis miss J!! :D
    Åh, Paet, då var det ju på riktigt ändå! Huvva så avis jag är på er alla som fått eller är på G!

I morgon har jag tid hos BM, inte min ordinarie så jag ska försöka övertala henne om en hinnsvepning. Hur vet jag inte, men sover ganska kasst och har ju varit på G länge. Och är dessutom LIVRÄDD att bebisen ska bli för stor, men det verkar dem inte bry sig i...

Någon som har tips på vad man kan säga?

• Someday
    Noras kan bara säga att jag förstår dig!! Hur kan man ens säga eller tänka något sådant och att sen på fullaste allvar säga det... Har hon barn? Det verkar nästan inte så. Som sagt, det är ju ens egen make man ringer först och han som ska vara stödet! Tycker att du i lugn och ro ska säga det till henne sen när du kommit hem och allt lugnat ner sig...
    Kram!!
  • fair

Noras: förstår du blev förbannad! Ibland undrar man ju hur folk tänker...

• Krikiz

Grattis Ms J

Paet: Skickar över ett fång med "dunderhonungskramar" för lite extra kraft och styrka såhär på slutspurten - är inte avundsjuk på din smärta, men på resultatet som kommer av densamma

Nosce te ipsum.
  • Liina87

Noras: förstår vad du menar. Jag blir irriterad på alla sms och folk som skriver på Facebook och tror att man prioriterar dom framför familj osv. Men tyvärr är det så känns det som :/

• Krikiz
    Noras: Ibland är det ju faktiskt tur att människor inte begriper hur korkade de låter ibland - vi med förstånd får skämmas å deras vägnar istället
    Nosce te ipsum.
  • Empa86

Lycka till Paet!! Va roligt att du uppdaterar oss från fl-salenFlört Bra kämpat hemma om du var öppen 6cm när du kom in! Heja heja{#emotions_dlg.flower}

• Wicky81
    roxylady skrev 2012-01-18 12:48:30 följande:
    Hej på er! Är inlagd nu och är öppen 6cm! Så jag hade öppnat det mesta hemma! Nu återstår väl bara det läskiga! Det här med lustgasen har jag inte fått kläm på lustgasen ännu. Fy vad ont man har nu:(

HEJJA HEJJA

All lycka till!!! 
  • marickan

Noras: Nog för att man är känslig och kanske tar mer illa upp än nödvändigt ibland då man är såhär i slutskedet av graviditeten... Men det där var verkligen att gå över gränsen!! Jag kan inte fatta hur folk kan tro att det är deras rätt att veta exakt vad som händer och när det händer och till och med kräva det. Klart att det är spännande och roligt för nära och kära men de måste respektera att det är något intimt och privat och hålla sig på sin kant. Respektlöst av din vän men hon kan inte ha tänkt efter innan hon pratade, skulle hon vilja ha med din man på sin förlossning... Knappast va? Men jag kan tycka att man blir som en allmän egendom när man blir gravid. Ibland kan det vara smickrande med uppmärksamheten men oftast inte..