• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Västeråsmamman

Oj här ploppar de ut färskingar på löpande band. Jättekul! Stort grattis till alla!

• Krikiz

Herrejösses, nu bara sprutar det ut bäbisar   Grattis till alla nykomlingar här på jorden!!!!!!!

Shadowstorm: Vad skönt att du äntligen fick hjälp att vila lite! Kanske blir även dina värkar mera produktiva nu när du fått vila och slappna av lite

Det känns alltmer som att jag kommer att vara sist kvar i den här tråden

Nosce te ipsum.
  • sandy87

Då har man tid för igångsättning den 27/1 BF är den 21/1, åhh jag hoppas så att liten vill komma ut av sig själv ist...

• Isssan
    Romashka skrev 2012-01-18 21:14:28 följande:
    Isssan,

Jag är också i v. 41+0 idag. ) Men det är inga som helst känningar på att bebis vill ut. (( Börjar bli lite småorolig...
    Ska träffa BM imorgon och då ska vi antagligen boka tid för igångsättning. Enligt "regler" ska jag ju sättas igång 25/1, men om det går vill jag få en tidigare tid. Orkar bara inte gå och oroa mig över hur bebben mår där inne....
    Har inte du blivit erbjuden ett TUL ?? Tänkte just för orolighetens skull är det skönt när man ser att allt ser bra ut. Här blir det inte igångsättning förren tidigast 25/1 men hoppas absolut att det kommer igång av sig självt. Lycka till hos BM idag
  • shadowstorm

Pratat med FL om igångsättning på grund av flera olika anledningar (problem på helgen bland annat) och att min rygg håller på döda mig. Men de surar på!!!! Så blir nog en natt på FL med morfin så jag får sova på det sen dagen efter gör de ett ställningstagande om vi kan börja prata om igångsättning!!!!!!!!!!! Fattar inte varför man låter mammor plågas i smärtor istället för hjälpa dem!..........Gråter

• Alltochinget

Var hos bm idag. Vecka 39+2. Fick ny tid nästa vecka, 25/1 men både bm och jag hoppades på att slippa ses då ;) har BF 23/1.

• Wicky81
    roxylady skrev 2012-01-19 09:25:43 följande:
    Tack för alla grattis!:) Känns skönt att det är över nu. Kommer med FL-berättelse sedan:)

Grattis till Charlie!!

BabyHjärta

Uppdatera mig hur det var i Falun sen ;)