• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • got2b

Grattis till alla nya bebisar!

Är också trött på kommentarer från folk. Inte för att jag fått överdrivet många men de jag fått är tillräckligt. En släkting ringde till min mamma idag och undrade om jag var på förlossningen. Och detta enbart för att hon hade känt det på sig (och att jag inte orkade svara på hennes sms igår). Det gjorde ju att mamma blev lite orolig. Jag har lovat min mamma att inte höra av mig när vi åker in utan vänta tills allt är klart. Annars skulle hon inte kunna slappna av sa hon.. Blev riktigt irriterad på min släkting. Pratade med henne för ett par timmar sen och bad henne att inte göra så igen. Inte heller skicka sms och fråga hur det går, när den kommer osv. För hur f*n ska jag kunna veta det?! Usch nu blev jag arg igen....

Har varit på bm besök med. Allt ser bra ut. (v. 37+5)
    Hjärtljud: 126
    Blodtryck: 110/60
    Sf: 35
    Vikt: +12,5 sen inskrivning
    Bebis ligger låångt ner nu och är troligtvis fixerad.

• Buzan

Grattis Paet!! Jag har ju också BF den 27e jan, så gissa om jag är avundsjuk på dig nu!!! :) 

• bumbi 84

Snacka om att man letar halmstrån och blir glad för det lilla!!
    Slemproppen har börjat släppa  

Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • Carolaj83
    shadowstorm-håller med! haft små ont hela dagen men det händer fan aldrig något, blääää
    bumbi 84-åhhh vad skönt för dig, vill oxå ha nått litet tecken på att bebis vill ut, men men
    Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012
  • Haanky

Har nu tryckt i mig en hel ananas och en kopp hallonblads te....så nu får vi se :D grattis till era bebisar och ni som är på g :D listan är lång nu på bebisar som kommit:D:D å man märker att denna tråden uppdateras allt minde och mindre ;) men snart får vi övriga flytta över till den andra också :)

• nya mamman
    Haanky skrev 2012-01-18 20:44:45 följande:
    Har nu tryckt i mig en hel ananas och en kopp hallonblads te....så nu får vi se :D grattis till era bebisar och ni som är på g :D listan är lång nu på bebisar som kommit:D:D å man märker att denna tråden uppdateras allt minde och mindre ;) men snart får vi övriga flytta över till den andra också :)

Jag drack hallonbladste i 2 dagar innan tösen behagade kika ut. 2 stora muggar om dan :)
  • Romashka

Isssan,

Jag är också i v. 41+0 idag. ) Men det är inga som helst känningar på att bebis vill ut. (( Börjar bli lite småorolig...
    Ska träffa BM imorgon och då ska vi antagligen boka tid för igångsättning. Enligt "regler" ska jag ju sättas igång 25/1, men om det går vill jag få en tidigare tid. Orkar bara inte gå och oroa mig över hur bebben mår där inne....

• Haanky
    nya mamman skrev 2012-01-18 21:12:19 följande:
    Jag drack hallonbladste i 2 dagar innan tösen behagade kika ut. 2 stora muggar om dan :)

Då ska ja fortsätta me det :) har druckit ett tag nu men skam den som ger sig heheh
  • Haanky
    suomigirl skrev 2012-01-18 21:29:22 följande:
    Haanky, jag såg att du hade blogg, kikade in där :) 

nån mer som har bloggar så man kan följa mer?  

Hihi har spanat in din med :):)