• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Carolaj83
    bumbi 84-men grattis, får väl nästan ge ett extra stort grattis att de blev en pojke denna gång, måste gått fort?

Liina87-grattis

om inte min bebis sparkade för fullt så hade jag nästan trott att jag var skengravid, idag har jag inte svarat i telefon en enda gång, orkar inte vara trevlig mot dom som ringer, deras dumma idiotiska frågor om vi inte borde åka o föda än att bara gå hemma, åhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!

till o med min 3-åring har tröttnad, men mamma kan inte bebisen komma nu då....eller som imorse mamma jag tror bebisen vill ut nu       

Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012
  • Buzan

Jävlar i helvete!! Nu kom slemproppen ut!! Nu blev jag nervös. Vill inte längre!! Har haft som mensvärk idag, men väldigt svag iofs... Undra hur lång tid kan det ta nu...olika för alla antar jag...timmar eller dagar!! :S ... hjälp

• Skåne85

Buzan, min slemmis släppte igår, jädrans stor klump, mensvärkar både i rygg o mage men inte mer. Visst börjar man ångra sig lite nu ;)

• Buzan

Skåne85: haha eller hur! Nu blev det så verkligt! Mitt första tecken på att förlossningen är nära! :) Samtidigt som jag blev rädd hoppas jag på att det inte är långt kvar! När har du BF? Jag har om en vecka, men föder gärna nu innan än blir igångsatt. För en kompis började värkarna efter några timmar! Kan ju bara hoppas på att det blir samma här...

• Skåne85

Haha ja jag har ju gjort det en gång innan o ångrar mig verkligen nu... Jag har bf 6 feb men ingen tror jag går till feb så det blir spännande :)

• Buzan

Ok spännande! :) jaha, så du vet vad som väntar. :p Finns ju både för och nackdelar med det, haha! Nu blev allt lugnt i magen, ingen mensvärk och lillen som annars alltid ligger till höger har lagt sig i mitten så magen ser ut som en bergstopp. Hehe. Sammandragningarna spänner dock i ryggen.

• zatori

För en vecka sedan - fredag den 13/1 kom vår lilla dotter lite dramatiskt  till världen med hjälp av sugklocka. 3255 g kärlek och 51,5 cm lång. Jag sprack från A till Ö och har en lång rehabiliteringstid framför mig, men mår efter omständigheterna bra. Och lilla flickan mår också bra! :)

• Hitnrun

Våran "lilla" Hugo föddes den 17/1 kl.23.33. Han är 55 cm lång och vägde 4255gram, han har gått ner till 4040 nu men det var ingen fara ännu sålänge. Vi kom hem från BB nu på eftermiddagen, hur härligt som helst!