• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Someday

Jag har också problem med min mage! Ena dagen är jag väldigt trög och nästa får jag springa så fort jag stoppat någonting i munnen, ofta i kombination med illamåendet.
    Än har jag i alla fall inte kräkts. Tröttheten kommer och går. Lite varannan dags principen...

• twistedtofit

Jag ska på middag med kompisgänget ikväll. Min ursäkt är att jag kör.. Och tar cocilana på kvällarna!

• Kissekatten

Zatori: Jo symtomen kom nog ganska fort. Tröttheten iaf. Får hålla tummarna att du får fortsätta må bra.

Dotter f. 2010-03-10, syskon BF 2012-01-01
  • sandy87

Hej alla!
    Ni som har varit på vul/ul Vilken vecka kom dom fram till?
    Fick ni någon bild med er hem?
    Åå längtar så till imorgon...
    Lycka till alla! 

• roxylady
    Butikslager skrev 2011-05-26 07:51:40 följande:
    Jag tror det är vanligare med MF än vad man tror, men inte lika vanligt som det verkar på FL. Här samlas ju folk för att prata om sånt, och då verkar det ju som om alla varit med om det.

Jag vet att det är skitsvårt att inte oroa sig, men man måste försöka.

Jag själv har inte riktigt tagit in det faktum att jag är gravid än. Jag vill inte hoppas på något eftersom vi haft två MF och det senaste tog hårt eftersom det var så sent. Som tur är så är det ovanligt med sena MF och risken för ett till sent MF borde inte vara stort.
    Tyvärr tror jag det okcså... det är därför man känner sig mer säker på det ena och det andra nästan.. :/
    Jo det är sant.. det är ju bara att man själv är så paranoid när man läser alla dess stackars tjejer som råkar ut för detta :(

Absolut måste man det.

Ja vi får hålla alla tummar å tår vi har!!
  • LillaEko

Jag blev tillbaka flyttad 4 dagar på vårt vul, jag trodde 6+5 och läkaren 6+1. men svårt att säga så tidigt med.
    Ingen bild, man ser ju inte så mycket. Vet inte om man får bild sen p kub ul?!?!

Jag är galen i sorbet, isglass och gröna sura äpplen. Min mans jobbarkompis sa igår att det är en flicka om man är galen i isglass ;) en gammal sägnen visst, spännande

• sandy87
    LillaEko skrev 2011-05-26 09:20:31 följande:
    Jag blev tillbaka flyttad 4 dagar på vårt vul, jag trodde 6+5 och läkaren 6+1. men svårt att säga så tidigt med.
    Ingen bild, man ser ju inte så mycket. Vet inte om man får bild sen p kub ul?!?!

Jag är galen i sorbet, isglass och gröna sura äpplen. Min mans jobbarkompis sa igår att det är en flicka om man är galen i isglass ;) en gammal sägnen visst, spännande
    Okej..
    jasså, säger man? Jag äter en massa piggelin :P Då kanske det är en flicka hehe...
    Får väl se om typ 32 veckor hehe...

• bumbi 84

hur många är det som INTE kommer ta reda på kön ??

Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • roxylady
    bumbi 84 skrev 2011-05-26 09:31:16 följande:
    hur många är det som INTE kommer ta reda på kön ??
    Jag! :) *räcker upp en hand*
Svar på tråden Januaribebis 2012