• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • RaraS

Idag har jag varit på VUL (v 6+4) och ett ett hjärta ticka! Underbart! Och embryot såg verkligen ut som en minibebis med väldigt stort huvud! Man blir ju tårögd när man får se något sådant!

Och på tal om RUL, här i stan har i alla fall två av mina vänner som velat få reda på kön fått det, det senaste året. Själv tror jag avstår, det får bli en överraskning istället!

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • minneli

Men dottern så ville sambon kolla kön och inte jag... men sen ändrade jag mig. Allt var så overkligt och det var lättare att knyta an till bäbisen i magen tyckte jag.. Men den här gången vet jag inte hur det blir. Det är ju några veckor kvar så jag hinner nog vela fram och tillbaka om jag ska kolla eller inte.

Vad härligt att komma hem från jobbet och bara läsa roliga nyheter, skönt! Och grattis till alla vul och plus!

• bumbi 84
    LillaEko skrev 2011-05-26 16:48:43 följande:
    Vad jag har förstått så talar de aldrig om på rul längre, oavsett vart man bor.
    Jo det gör dom. "vårt" sjukhus gör det inte men grann sjukhuset 5mil bort gör det.
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • bumbi 84
    RaraS skrev 2011-05-26 16:55:11 följande:

Idag har jag varit på VUL (v 6+4) och ett ett hjärta ticka! Underbart! Och embryot såg verkligen ut som en minibebis med väldigt stort huvud! Man blir ju tårögd när man får se något sådant!

Och på tal om RUL, här i stan har i alla fall två av mina vänner som velat få reda på kön fått det, det senaste året. Själv tror jag avstår, det får bli en överraskning istället!

Vad härligt!
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • APEW

Grattis till alla som fått plus och lyckade VUL.

Själv går jag in i v.8 imorgon.
    Jag mår skit rent ut sagt. Sen i måndags har jag gått från säng till toa. Illamående konstant, kräks 1-2 ggr om dagen. Jättetrött och yr.

Finns inget som hjälper. Gud vad jag hoppas att det inte blir långvarigt. Meningen att jag ska tillbaks till jobbet nu på lördag efter 2 veckors semester.

Vad ska jag säga till chefen? Berätta såhär tidigt?

• minneli
    APEW skrev 2011-05-26 17:28:52 följande:
    Grattis till alla som fått plus och lyckade VUL.

Själv går jag in i v.8 imorgon.
    Jag mår skit rent ut sagt. Sen i måndags har jag gått från säng till toa. Illamående konstant, kräks 1-2 ggr om dagen. Jättetrött och yr.

Finns inget som hjälper. Gud vad jag hoppas att det inte blir långvarigt. Meningen att jag ska tillbaks till jobbet nu på lördag efter 2 veckors semester.

Vad ska jag säga till chefen? Berätta såhär tidigt?
    Om du mår så dåligt så det påverkar ditt arbete och det känns som illamåendet kommer hålla i sig tycker jag att du ska berätta så att han/hon får en förståelse för det.
    Jag berättade för min chef i v.8 men det var för att jag behöver gå upp i tid för att åka föräldrapenningen. Men det kändes konstigt eftersom jag inte har berättat för så många andra än.
Svar på tråden Januaribebis 2012