Januaribebis 2012
Tint0 skicka han själv
Tint0 skicka han själv
Jag har inte skickat in alls då jag ska ha lönesamtal i december så väntar tills dess. Men finns redan eftersom jag har barn sen innan.
Man kan gå gå in på fk´s sida och räkna ut hur mycket du får redan nu bara du vet din årslön.
Jag drar 30% skatt och har alltid gjort det på fk just för att slippa restskatt.
Ser utbetalningar några dagar innan de kommer ifall jag loggar in på fk.se
Tex så vabbade jag för ett tag sen och såg utbetalningen 2 dagar innan den nådde kontot.
Man kan även anmäla sig till en mail-tjänst när man loggar in så får man ett mail när en utbetalning är på G.
Empa86: Jag jobbar (heltid) och har för avsikt att göra det fram till 5jan, eventuellt längre om jag orkar. Har Bf 13jan och räknar med att gå över med någon vecka (kommer säkert inte göra det för att jag tänker så här
)
Mår just nu super, har lite ont i kroppen men inget jag inte kan uthärda!!
Slemproppen behöver inte vara färgad vad jag läste förra veckan då jag hade samma som dig Frökenolson.
Ring förlossningen tycker jag.
SFHelen: Grattis till er och lycka till
Kan inte sova, har varit vaken sen 1 nu
Hela familjen (jag, sambon och sonen) gick och la oss vid 21 så kanske därför jag vaknar på natten. (roliga familjen, så där en fredag)
Nu e det liv i magen också så det gör inte saken lättare!
Är också beräknad fre 13:e
Men gissar på att jag föder runt 18:e då jag gick över några dagar med sonen..
Ja, det är sjukt jobbigt att inte kunna sova. Börjar bli hungrig nu också men är för seg i kroppen för att gå ur sängen, haha
Vad rund jag blivit i ansiktet.. Haha.
Tog en närbild på ansiktet idag och blev helt chockad
Vill också ha tillbaka min kropp, kände mig som en flodhäst i provhytten på hm idag
Vill sola för känner mig genomskinlig
Vill äta mögelost
Vill gå lååånga promenader med min snygga vagn som bara står i vardagarummet och väntar på att rullas
Ja, ska bli mysigt med bebis igen